Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

kluczyk17

AirRide w VB ...

Recommended Posts

Witam, ostatni zacząłem się interesować zawieszeniem typu AirRaid

poszukuję fot/filmików Vectr właśnie na tym zawieszeniu

głównie chodzi Mi o okucia tylne bo z tym jest największy problem

wie ktoś coś może na ten temat .. ?

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Pozdrawiam

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by kluczyk17

Share this post


Link to post
Share on other sites

Air Ride jak coś, koszt 10k za prostą instalacje

Tego, że przeglądy robisz z kasą w dowodzie nie muszę chyba mówić?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

nie przesadzajmy z tą cena

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> taka cena to 3-4ltata temu była teraz spokojnie się można zmieścić w 1/3 tej kwoty

ogólnie nie mam żadnego pomysły jak zrobić tylne okucia do poduch ... dlatego w sumie założyłem temat ..

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

No co ty, 10k trzeba wywalić(Ja tu piszę cenę z montażem), bo to masz tak kompresor na przód, kompresor na tył i to nie moze być lipa bo się będzie podnosił godzinę. 10k masz dobrą prostą instalacje która nie będzie ani wolna ani nie będzie skakała jak amerykańskie caddilacki. Butle też 2 by się przydały. Oczywiście można zrobić wszystko na rozdzielaczu z jednym kopresorem i jedną butlą ale co to za fun?

Tutaj linkuje Ci stronke z częściami do AR

Please login or register to see this link.

A najlepiej by było jakbyś pogadał z mapetem od VW lub z chłopakami z algrundo

Edited by UCash

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this image.

1325184695_295316747_1-Fotos-de--Suspensao-a-Ar-Castor-Astra-Vectra.jpg

Ogólnie w większości rozwiązań spotkałem się z zastosowaniem rękawów, a nie bałwanków, choć sam jak robiłem przymiarki to na tył miałem zakładać 2 połączone ze sobą jedna nad drugą poduszki Dunlopa 2 i 3/4" i potrójne. Model Firestone W01R584081. Przy ich zastosowaniu skok zawieszenia z tyłu wynosiłby 120mm!

Przejrzyj sobie katalogi:

Please login or register to see this link.

Ponadto wpisz w googlach: Vectra suspensão ar

bo w Brazylii taki zawias to prawie standard.

Wieczorem jeszcze wkleję foty jak znajdę tylnych kolumn bo gdzieś miałem na kompie.

Koszt mojego zawieszenia zbudowanego na żółtych KONI z pełna automatyką sterowaną z PC-ta i ekranu dotykowego miało się zamknąć w 5kpln. (2kompresory, butla 30L, poduszki rubeny, dorabiane okucia, przewody, po 3 zawory na koło, pozycjonery i mikrokontroler z wejściem USB,)

Za 10k to byłby wypas z możliwością programowania całego pokazu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm no może macie trochę racje, bo patrzę po cenie. Kiedyś jak siedziałem z Golfiarzami i Pasztetowcami to rozkminialiśmy temat i ceny były ok 10k z montażem, teraz patrzę na klocki i nie są już tak zaporowe. Więc pewnie da się taniej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

noo właśnie woocash słyszałem o tych rękawach,

wczoraj nawet kumpel mi o nich mówił, fakt rękawy miały być ze scani ale znowu średnica amora się nie zgadzała i już ten pomysł odpadał

dzięki za info

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_piwoj.gif" alt=":piwoj:">

________________________________

Please login or register to see this quote.

ii znalazłeś może te foty .. ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jednak nie mam fotek tylnego zawieszenia. Tylko przód i nie koniecznie do VB.

Ale znalazłem w necie takie coś:

Please login or register to see this image.

Ale chyba to nie jest VB.

Będę jeszcze przeszukiwał net, jak coś znajdę to wkleję.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

To raczej jest VB ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

napewno tył

Share this post


Link to post
Share on other sites

czyli wynika z tej foty że trzeba albo przerabiać amortyzator albo już kupić komplet ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak tylko przy okazji wkleje maila kolegi z innego forum

który pytał o cene w algrundo żeby ludzie nie myśleli że to taki wielki koszt

a jak się zrobi instalacje samemu to bedzie jeszcze taniej

passatów już sporo jeździ na takim zawieszeniu

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

taka cena była w lipcu 2010 w algrundo nie wiem jak teraz

''Zestaw podstawowy w którego skład wchodzi:

- poduszki/amortyzatory przód, tył

- kompresor viair (1szt)

- butla na powietrze 10L

- zawory do sterowania osiami (2szt)

- manomtery

- przyciski do sterowania (za dopłątą pilot)

- złączki elektryczne/pneumatyczne

- przewody elektryczne/pneumatyczne

- wyłącznik ciśnieniowy

Koszt takiego zawieszenie to 5.8tys

Montaż amortyzatorów, przeciąganie przewodów elektrycznych i pneumatycznych środkiem auta, mocowanie butli,mocowanie zaworów, mocowanie kompresora oraz podpięcie całej instalacji (na surowo) to koszt 700 zł.

Montaż i zabudowa przycisków oraz manometrów to już indywidualna cena do zamówienia.''

Edited by maciejpiwonski

Share this post


Link to post
Share on other sites

6500 z montażem. hmmmm

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_mysli.gif" alt=":mysli:"> Mając taką kasę tylko na AirRiada, to zrobiłbym sobie zestaw, że tylko siadałbym na foteliku obok samochodu i bawił się pilotem zdalnego sterowania, a samochód skakałby jak piłeczka.

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jak to jest do komfortu jazdy ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

komfort zależy od tego jak wysoko/nisko się jeździ

czym więcej nabitego powietrza i wyżej tym twardziej

a czym mniej powietrza i niżej tym bardziej komfortowo

ogólnie użytkownicy porównują to do jazdy na gwincie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

-> z ta roznica, ze caly czas jezdzisz na powietrzu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

un_ix a co z Twoim airraid-em, pisałeś że części masz już zamówione i idą z usa

masz na to jakiś projekt czy coś .. ?

Edited by kluczyk17

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

-> raz jeszcze zwroce uwage - air ride, nie airraid.

moje fanty za wielkiej wody nie dotarly. cale szczesnie, bo po rozmowach z instalatorami i uzytkownikami AR stwierdzilem, ze zawieszenie tego typu ma sie nijak do mojego projektu. gdyby auto mialo jezdzic tylko po imprezach, to pakowalbym smialo, ale lubie poupalac wieczorami, weekendami i nie wyobrazam sobie, aby strzelil mi gdzies na zakrecie przewod biegnacy do poduszki, a znam takie przypadki.

takze gwint skrecony na max., zrywam dokladki, tre wydechem o koleiny, sypie iskrami i tak jest mi dobrze

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poza tym auto na AR nie śmiga za ciekawie na zakrętach

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

jeździłem w tym tygodniu takim samochodem i powiem że jest całkiem przyjemnie

wiadome nie da się jeździć wyczynowo i zbierać zakrętów niczym rajdowiec ale do normalnej jazdy jest wystarczające

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sądzę, że jak ty robisz takie grube mody to przyjdzie i czas na 2.5V6 a raczej 3.0 i wtedy będziesz demontował AR i ładował gwinta

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

większy silnik to sprawa naprawdę 'drugorzędna', kreci mnie żeby wsadzić coś mocniejszego ale narazie odstępuje

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> chce zrobić igłę z wyglądu w chwili obecnej

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

muszę jakoś w miaro tanio dojeżdżać do pracy

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

To dieselkiem

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...