Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

bocianwroc

goracy przycisk klimy

Recommended Posts

witam

jakis miesiac temu nabijalem klime a wczoraj zauwazylem ze juz nie chlodzi wiec wiem ze i ja dalem sie nabic gosciowi co niby sprawdzal szczelnosc,

Zauwazylem rowniez ze cho***nie goracy jest przycisk klimy jak jest wlaczony. Czym to moze byc spowodowane?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może była wymieniana żarówka od załączenia klimy i ktoś wsadził o wiekszej mocy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tak samo mam. U mnie wszystkie przyciski sa gorace ale to normala zarowka sie grzeje

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale to jest cho***nie gorace i dopiero zauwazylem to jak wysiadla klima wczesniej bylo ok

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Adamko52

No to ja podpinam się pod temat guzika Bo sam objawy mam ale troszke inne he he

Późną jesienią zauważyłem że guzik z klimy zaczyna jażyć coś nie tak słychaćz silnika, więc spróbowałem włączyć klime i jak ręką odjoł tylko klima nie działa.

Wczoraj z ciekawości wyłączyłem klime i zostawiłem pracujący silnik na 15 min (Wymiana termostata i odpowietrzanie układu)

Echodze do samochodu A tu zimno Klima Działa!!

Problem jest taki że jak klima jest włączona to nie działa a jak wyłącze to idze i żarzy się żarówka z gózika.

Nie było by kłopotu tylko silnik już nie skacze na obroty jak załączam klime i straszne go dławi (silnik pracuje jak bez klimy)

Co to może być i jak to sprawdzić?

No to panowie znalazłem przyczyne mojej awarii

Przyczyną była przerwana wiązka kabli które były od włanczanie wętylatora i klimatyzacji.

Owy przewód pewnemu mechanikowi (podejżewam gaziarzy) przerwał się w niefortunnym miejscu oturz prawie przy silniku (podajrze komputerze)

i ciężko było te kable połączyć Więc naprawili to dodając jeszcze jeden przewód i w "profesjonalny" sposób owe przewody skręcili i zaizolowali.

Po pewnym czasie oba przewody zaczeły się łączyć i jak klima była wyłączona to Działała i wentylator chodził tylko i wyłącznie przy wyłączonej klimie - z tąd przegrzewanie się silnika. Prawdopodobnie te zwarcie w kompie robiło większe zamieszanie bo silnik chodzi teraz bardziej elegancko a na klimatyzacji Da się jezdzić dynamicznie i normalnie ruszać.

Ręce mi tylko opadają jak "mechanicy" radzą sobie z łączeniem kabli.

Vectre już będe serwisował sam Wychodzi taniej i szybciej:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...