Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest bartber

Vectra A 2.0 8v filtr powietrza

Recommended Posts

Guest bartber

Witam wszystkich, od dwóch tygodny zastanawiam sie nad kupnem stożkowego filtra powietrza do viki A 2.0 8v. Przedwczoraj jak odpalałem strzeliła gazem i rozwaliło mi pokrywę oryginalnego filtra przez co jeszcze bardziej umocniłem się w myśli o zakupie stożka i tu kieruje do was pare pytań:

jakie są za i przeciw posiadania stożkowego filtru?

czym się kierować kupując filtr?

i jaki wybrać stożek? (gąbkowy który wg. mnie jest lepszy czy siatkowy czyli standardowe "tuningowe" filtry)

Dodam że serce mojej Viki ma 85kw czyli 115km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przenioslem temat do odpowiedniego dzialu.

Co do filtra to watpie ze stozek bedzie wspolpracowac z LPG.

LPG potrzebuje dana ilosc powietrza,a stozek raczej tego nie robi,on wali cala para.

Jesli masz wybuchy w puszke to podjedz do gazownika.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest bartber

Wybuch się zdażył dopiero raz, ale już rozgadałem ten temat z wójkiem. po prostu jak auto jest ciepłe niepotrzebnie zapalałem na bęzynie która zmiesząła się z gazem i pierd*lneło. A co do powietrza to przecież od tego jest przepustnica. druga sprawa: rozsadziło puszkę bo antystrzał tył rozsadzony i gość (poprzedni właściciel) obkleił go taśmą i dlatego nie rozerwało gumy tulko filtr .

Edited by bartber

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

A to ciekawe - pierwszy raz coś takiego słyszę... Jeżeli wszystko działa jak powinno, to taka sytuacja nie może mieć miejsca. mi przez 10 lat jeżdzenia na LPG nigdy nie strzeliło, a sie róznymi wynalazkami jeździło. i w żadnym nie miałem tej ....... klapki.... Jeżeli gazownik nie umie odpowiednio zainstalować bądź wyregulowac instalki to wkłada takie badziejwie i z głowy. Zwłaszcza że 8-zaworowe Ople śmigają aż miło pod LPG.

sugeruję założyć oryg puszke filtra ( jak chcesz mam taką na zbyciu gdzieś w garażu ) i porządnie i rzetelnie wyregulować LPG.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...