Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

igla

z19dth wkreca do 4 tys na zimnym !

Recommended Posts

witam

czy ktos moze mial podobny problem a mianowicie moja vectra na zimnym silniku wkreca sie tylko do 4 tys obrotow i wydaje mi sie jakby przymulona lekko byla a gdy juz zlapie jakas temperature czy tam powieddzmy po przejechaniu 2 kilometrow zaczyna dzialac normalnie i wkrecac sie do konca itd ! w czym moze byc przyczyna ! z gory dziekuje i pozdrawiam !

P.S prosilbym o nie odpowiadanie komentarzami typu ze jestem nienormalny bo wkrecam samochod na takie obroty na zimnym silniku itd !! dobrze wiem ze tego sie nie robi ale w zwiazku ze sie mulil chcialem go przegazowac i sprawdzic jak sie zachowa dzieki czemu zauwazylem ten problem

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie na zimnym silniku tez jest taki trochę przymulony, ale nie sprawdzałem czy wkręci się powyżej 4 tys.

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

check sie zapala ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie nic sie nie zapala wlasnie ... po odpaleniu po 2 sekundach obroty lekko zafaluja i samochod wkreca do 4tys max

Edited by igla

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bym zadał sobie raczej pytanie czy warto na zimnym silniku "pałować" go do 4tyś? Wydaje mi się, że to raczej umyślne dobijanie silnika

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Ale jeśli chcesz, warto pod op-coma podłączyć i zczytać logi

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by escimo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

warto czasem przeczytac caly temat .... zamiast pisac rzeczy oczywiste .. a dwa mimowszystko nie jest to normalne ze samochod wkreca tylko do 4tys !

Share this post


Link to post
Share on other sites

A przypadkiem nie kazda vectra tak ma ? Mi to wyglada na zabiezpieczenie silnika

Share this post


Link to post
Share on other sites

A to ciekawe stwierdzenie ! pierwsze slysze ale bardzo interesujace ! jesli ktos moglby potwierdzic to byloby extra

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> dzieki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

No kolego nie wiem czy znajdziesz drugiego takiego kata (ale ludzi z vektrami jest masa to i pewno katy się znajdą)

Share this post


Link to post
Share on other sites

kiedyś kiedyś znalazłem filmik na YT jak ktoś "mało roztropny" (delikatnie mówiąc) wciskał pedał w podłogę przy zimnym silniku, udało mi się to odkopać:

Share this post


Link to post
Share on other sites

do 4 to na ciepłym mało kiedy kręcę co dopiero na zimnym

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ktoś chce sobie na własne życzenie zrobić kuku...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osobiście też jestem zdania, że na pewno soft zabezpiecza silnik przet takim dawaniem do odcięcia na zimnym...w końcu czujników Ci w VC dostatek...

Ja na pewno tego u siebie sprawdzał nie bedę

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

na filmiku powyższym widać, że wskazówka od temperatury już się uniosła i zbliża się do 70 stopni...

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja jestem tego pewien, kilka razy mi sie zdazylo ze rano wyjezdzajac z osiedla musialem depnac zeby nie stac pol roku az sie luka zrobi. Na zimnym nie puszcza wyzej niz 4k dopiero powyzej pewnej temperatury moze to byc 30 40 tego nie wiem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

A później płacz i lamentowanie jakie te vectry awaryjne (a tu nawet porsze po roku na złom przy takiej jeździe by poszło )

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i własnie po to to zabezpieczenie, a ten który mi powie ze nigdy w życiu nie przygazował na zimnym silniku śmiem twierdzić ze jest hipokryta, czasami po prostu sytuacja wymusza.

Kto płacze ten płacze, ja tam na Vectre nie narzekam, ma swoje wiadome bolączki i trzeba się z nimi liczyć. Miałem przygodę z Audi i prawdę mówiąc wtedy nie raz mnie szlak trafiał.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

przy normalnej jeździe na ciepłym czy zimnym nie wyciskam więcej jak 30 tys obr. bo nie mam takiej potrzeby jedynie autostrady jest lekko powyżej (na fula jeszcze nigdy nie wyciskałem i nie myślę a co do audi jeszcze mam gwarancję

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

wysoko ci sie silnik kreci

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

zimny diesel zazwyczaj jest zauważalnie bardziej ospały niz ciepły

po prostu ropa potrzebuje temperatury żeby sie zapalać...

a Tobie kolego gratuluje pomysłu z wkręcaniem silnika, pierwsza droga do ukręcenia turbiny

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

diesel to wół roboczy a nie wyścigówka i traktował ten objaw jako normalna rzecz a nie wada bo jeżdżąc normalnie nigdy nikt tego objawu nie zauważy

to tak jakby mieć pretensje że auto do tyłu pojedzie tylko 50km/h a przecież mogłoby szybciej tylko nigdy tak nie pojedziemy...

Edited by hapko

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzieki za poruszenie tematu i wasze zdanie ! troche sie uspokoilem bo myslalem ze cos nie tak skoro tak dziwnie sie zachowuje !

P.S oczywisce ze nie piluje diesla ... czasem jak wyzej napisane sytuacja tego wymaga i trzeba depnac ! ale nie zarzynam silnika na zimnym ani na cieplym nigdy !... ale myslalem ze cos nie tak i sprawdzilem silnik w ten sposob raz dla proby czy wszystko ok po czym poruszylem ten temat tutaj ! ale niewazne jestem wdzieczny za rady .. pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Pewno byśmy się zdziwili jakby jakiś debil 100 km/h wyciągną na wstecznym i napisał czemu tak wolno i co ma zepsute

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak z ciekawości może się ktoś wypowiedzieć w tym temacie jeszcze?? Bo u mnie zauważyłem przypadkowo to samo... sytuacja zmusiła do szybkiego włączenia się do ruchu tak minutę po odpaleniu i max 4 tyś obr. po kilku km wszystko cacy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

A co tu się wypowiadać to jest takie samo zebezpieczenie jak brzęczyk od pasów czy w niektórych silnikach blokada wrzucenia 1 biegu przy pewnej prędkości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego wlascicielu tegoz auta - podaj prosze namiary na siebie. Jak ktos sie bedzie mnie pytal o jakas dobra

vectre to twoja poradze omijac jako jedna z pierwszych...na twoim miejscu zapadl bym sie teraz pod ziemie...

Byl kiedys taki kawal: ktore auto jezdzi 70 na wstecznym - sluzbowe...

Kazde auto dzisiaj ma ogranicznik obrotow - niektore maja to w wersji soft a nie ktore w wersji hard.

Edited by satariel666

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drętwe dywagacje mozesz zachować dla siebie kolego, a o stan mojego samochodu nie masz się co obawiać.

Druga część Twojego posta jest bardziej na temat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...