Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

wilczek8

Podłaczenie instalacji lpg do cewki

Recommended Posts

prosze koledzy o pomoc przekładam instalacie lpg do mojej viki a silnik 1.6 8v 95r tylko nie wiem pod jakie przewody mam podłaczyc sie przy cewce zapłonowej sa kable według kolejnosci czarny brazowy czarno-czerwony oraz czarno-żółty w tym samochodzie z którego przekładam były trzy kable podłaczone było pod brazowy i niebieski z góry wielkie dzieki za pomoc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm.. w tym roku były już X16SZ więc tam jest tylko moduł zapłonowy... Cewka jako osobna część nie występuje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

musisz sprawdzic miernikiem ktory daje sygnal po przekreceniu kluczykiem a ktory daje sygnal jak silnik pracyje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podpinasz się pod ten przewód pod którym nie pojawia się napięcie po włączonym zapłonie, jak masz oscyloskop to łatwo to sprawdzić. Oczywiście tak podpinasz obroty bo nie wpinaj w + cewki wzbudzenia sterownika bo ten + czasami zanika podczas cut-off dlatego warto podpinać pod + wtryskiwaczy (jeśli znika po wyłączeniu zapłonu) lub po stacyjce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie podepnę się pod temat bo mam podobny problem ,muszę podłączyć sygnał RPM i mam trzy kolory na cewce jeden czarny -szaro czerwony i szaro czarny .POd który mam podłączyć RPM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

po kolorach nie powiem, ale wybierz dowolny pod którym nie masz napięcia po włączeniu zapłonu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

ok już zrobiłem wlutwałem pod 1 czyli szaro czerwony

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

czarno czerwony plus a brazowy minus z tego co pamiętam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

z tymi kolorami trzeba uważać, lepiej zawsze sprawdzać, gorszych wiązek jak w oplu nie widziałem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Powiem tak w VB z ecoteka trzeba wlutować w 1 czerwono czarny ,

ale ja mam C20xe-GSI więc mam szaro czerwony

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...