Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

SigRaf

1.9 CDTI 150KM - Brak mocy(muli).

Recommended Posts

Witam, przeglądałem tematy na forum, te o egr jak i również o innych przypadłościach. Nie jestem jednak w stanie sam stwierdzić co dolega mojemu Signumowi. Silnik to 1.9 CDTI 150KM. Problem polega na tym, że przy starcie z 1 silnik źle się zbiera, dopiero po osiągnięciu 1800 obrotów nabiera mocy. Podobnie jest na biegu 2 i 3, a także 4. Silnik pracuje inaczej niż dawniej. Występuje opóźnienie gdy zostanie wciśnięty pedał gazu. Mój problem różni się od innych tym, że przyczyną może być nieszczelny układ wydechowy ponieważ mam małą dziurkę w łączniku elastycznym. To skłoniło mnie do założenia nowego tematu. Miesiąc temu wyskoczyła mi ikonka auta z kluczem, zignorowałem ją i po kilkudziesięciu odpaleniach zniknęła, dziś pojawiła się ponownie. Tankuję na shellu, byłem także kilka dni temu przepalić dpf na autostradzie. Po rozgrzaniu temperatura osiągnęła okolo 90 stopni, a auto zbierało się bez problemów. Czy wina może leżeć po stronie łącznika elastycznego w wydechu(tego z siateczką), a może egr jest zabrudzony? Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc.

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak chlodno oceniajac to mysle ze cos moglo by podchodzic pod EGR ale to wedlug mnie i wcale nie oznacza ze nie bedzie to nic innego jezeli EGR bedzie zaladowany to auto z kluczykiem wywali ale i tak bym sugerowal OPcoma to rozwieje wszelkie watpliwosci!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie i uzupełnij profil będzie łatwiej pomóc Bo Wróżkami nie jesteśmy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zacznij od wymiany tego łącznika, wyczyść/sprawdź EGR i dopiero jak po tych zabiegach nie będzie poprawy pytaj o dalsze rady, bo takie gdybanie nie ma sensu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podstawa to zawsze zczytanie błędów i pozbycie się widocznych usterek. Nieszczelny łącznik elastyczny może doprowadzić do zapychania się DPFa ponieważ czujnik różnicy ciśnień odbiera nieprawidłowe sygnały.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...