Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Blos w x20xev


KamiS_lbn
 Share

Recommended Posts

Jak w temacie, potrzebuję parę dłuższych porad i opinii, najlepiej osoby, która miała styczność dokładnie z tym silnikiem, ale wszelkie opinie przydatne. Z jakim reduktorem to warto spinać, żeby to wyrabiało. Czy obejdzie się bez żadnych przeróbek typu rozwierty i piłowania, czy jest w miarę stabilny w tym silniku i da się jakkolwiek wyregulować, bo jak wiadomo jest to loteria w zależności od silnika i przede wszystkim dolotu, dwójka znajomych nabyła, porównywalne moce silników, identyczne reduktory, inne samochody, w jednym idealnie się ustawia, w drugim chłopak już traci głowę, nic nie pomaga, cały czas jest coś nie tak. Będę wdzięczny za każdą pomoc, bo noszę się z zamiarem zakupu i nie wiem czy warto.

Link to comment
Share on other sites

powiem tak. warto. :P ale np jak masz w swoim eco 136kM zaloz reuktor do 150kM :) zalozysz blosa sam sie przekonasz. poprostu przy wyzszych obrotach na blosie moze Ci reduktor nie wyrabiac.

Link to comment
Share on other sites

To napisz jakie wrażenia. :)

Mam jeszcze jedno pytanie, gdzie przy tym silniku w komorze można jeszcze zamontować reduktor poza tym miejscem obok akumulatora i czy w ogóle jest taka możliwość.

Link to comment
Share on other sites

ja mam w Cali zalozony kolo akumaltora zaraz za chlodnica... kolo sciany godzionej masz miejsce a jak jest maly to mozna wlozyc pod instalacja cala elektryka -nie polecam- nad skrzynia moze go nie widac ale zle nawet ustawic cos.

wrazenia- w niektorych autach chodzi silnik lepiej na LPG niz na PB. mozna powiedziec ze osiagi porownywalne.

Link to comment
Share on other sites

wszyscy wkladaja reduktor kolo Aku bo donre miejsce, duzo miejsca a za tym dobry dostep pod sciana grodziowa jest mniej miejsca i sam rozumiesz.

Link to comment
Share on other sites

rozumiem, ale jestem zmuszony włożyć gdzie indziej, to nie mój kaprys, a czy tak dużo miejsca jest to nie wiem, u mnie się mieści na styk, ociera o tego grzybka o aku właściwie wciśnięty jest na chama, tylko tyle, że jest dobry dostęp.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP