Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Burczy przy hamowaniu


TomcioPaluszek
 Share

Recommended Posts

Idą cieplejsze dni więc będzie można pogrzebać przy aucie.

1. Podczas hamowania (raczej bardziej zdecydowanego) zmienia się brzmienie pracy silnika na bardziej twarde. Czy to może być wina wywalonych poduszek ?

2. Przy zasprzęglaniu jeśli nie zrobię tego powoli to słychać takie głuche stuknięcie (zwłaszcza bieg 1,2,3). Czy to wynika z tego, że tarcza sprzęgłowa już nie amortyzuje tego uderzenia czy może jednak poduszka jakaś ?

Link to comment
Share on other sites

Nieprawda, ja wymieniłem dwie oprócz właśnie tej przy McPresonie bo jest dobra (370 tys.km) także nie wiem skąd takie stwierdzenie. Najprawdopodobniej ta przy skrzyni jest już zużyta... Nic tylko kanał i trzeba zlokalizować :)

Link to comment
Share on other sites

oprócz właśnie tej przy McPresonie bo jest dobra (370 tys.km) także nie wiem skąd takie stwierdzenie

Bo znam 4 przypadki, że właśnie te były już zużyte.

Przy czym zaznaczam, że zuzyta a uszkodzona to dwie różne rzeczy - może Ty jezdzisz "bo się da" a jezdziłes inna taką VB?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Przy zdecydowanym hamowaniu zmienia sie brzmienie pracy silnika (Twarda) i co do pracy silnika ma poduszka pytanie 1 nic kiedy silnik pracuje twardo jeżeli mu nie pasi kąt wtrysku a turbo ładuje i tu bym szukał problemu.A co do drugiego pytania to przypuszczam tylną poduszke silnika do wymiany.

Link to comment
Share on other sites

Nic nie kombinuj tylko sprawdz podciśnienie ,prawdopodobnie masz uszkodzony zaworek zwrotny który idzie do układu hamulcowego.Zaworek jest zaraz na wprost od pompy Vacum.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP