Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

KOńcówki drązków i sworznie


Guest 19gieksa64
 Share

Recommended Posts

Guest 19gieksa64

Witam jutro czeka mnie wymiana tych 2 rzeczy(z obu stron) i wiem że zaraz po tym zabiegu trzeba jechać na zbierzność i geometrie ale gdzieś slyszalem ze podobno są jakieś stare sposoby mechaników na uniknięcie tych zabiegów czy to jest prawda??

dzieki za pomoc

Link to comment
Share on other sites

prawda

znam osobiscie takiego magika

specjalnie nawet pojechalem sprawdzic i bylo dobrze ;)

ale i tak lepiej jechac sprawdzic ustawienia

opony tanie nie sa a jak sie ma 17 to juz wogole bez dwoch zdan ;)

Edited by gawlak
Link to comment
Share on other sites

Guest 19gieksa64

a ja znalazłem coś takiego

"Chcąc ułatwić sobie wymianę należy liczyć obroty podczas wykręcania końcówki. Można też zostawić nakrętkę kontrującą, żeby wiedzieć jak głęboko wkręcić końcówkę."

czyli chodzi po prostu o to że mam liczyć ile jest obrotów klucza??

Link to comment
Share on other sites

otóż to...

osobiście się spotkałem z dwoma różnymi końcówkami drążków (choć były z tej samej firmy) .. :)

Edited by kluczyk17
Link to comment
Share on other sites

Guest 19gieksa64

hmm widzę że jest dużo cwaniactwa z tym związane

a to jest jakaś wielka tajemnica że tego nie można zdradzić??

no dobra jeśli nikt nie może jej zdradzić to zamknijcie ten temat i tyle w temacie

Link to comment
Share on other sites

Ja nie robiłem, ale wsuwałem sworznie na taką samą wysokość, bo mimo, że jak śrube włożysz to już sworzeń nie wyjdzie, ale ma luz góra dół. Mały to mały, ale istotny. Przez jakiś czas miałem inny wahacz, sworzeń włożony ot tak tylko i przykręcony i ściągało mi, po wymianie wahacza na poprzedni + nowy sworzeń i sworzeń dociśnięty do końca = jedzie prosto.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP