Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

mankut210

Vectra B duze spalanie

61 posts in this topic

Witam wszystkich jestem tu nowy więc prosze o ulgowe traktowanie . Mam problem ze swoją Vectrą B ,a a mianowicie ok 2 miesięcy temu padł mi sterownik pompy paliwa. no i od tego czasu zaczeły się problemy z moją Vicią. Gdy odebrałem auto z warsztatu okazało się ze ma baaardzo duze spalanie (momentalne na biegu jałowym na postoju 1,6-2,2l/h) gdy pojechałem do mechanika wyregulował mi spalanie na 1,1-1,4l/h. Obecnie wyczyściłem kolektor ssący i wymieniłem EGR. i termostat ponieważ coś sie nie chciał zagrewać. Teraz gdy juz się nagrzewa tak do 90 stopni no moze 85-87. spalanie wacha sie w granicach 0,9-1,1l/h (przy wyłaczonych światłach i wentylatorze). pamiętam ze spalanie wachało mi się kiedyś od 0,6-0,8 a teraz takei duze. tak samo przy jeździe 6,8 trasa max co mogę zejść. Co się moze jeszcze dziać . Pomooocy. moja vectra to: 2,0 DTI 16v 99r. po lifcie bodajże silnik Y20DTH. jeśli się nie myle. Dziękuje z góry wszystkim za pomoc.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Byłeś na kompie sprawdzałeś błędy? Teraz jest już zimno i spalanie się podniosło . Długo masz to auto ? Pierwsza zima ?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zimno zimnem ale ja mam spalanie 0.6-0.7 na rozgrzanym silniku.

A obroty nie za wysokie ?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolega ma to samo co ja. Spalanie jakie mogę zejść to 6,5 max na trasie oko 110km/h a na jałowym 0.8-0.9L/h. Kolego twoje auto nie muli przypadkiem na niskich obrotach?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto mam juz 3 rok więc to nie jest jego pierwsza zima przed wymianą egr był błąd egr'a teraz po wymianie nie ma nic. silnik sie dogrzewa i na dogrzanym wskazania 0,9 -1,1 nawet dzisiaj miałęm 1,2 . przy zimnym silniku ma problemy zeby przekroczyć 2 tyś obrotów . tak zacyna falować i skakać dziwnie silnik. przy ruszaniu troche muli ale bez tragedii. obroty na jałowym mam około 600- 700. A może mechanik coś źle złożył?? może pompe źle ustawił co wy na to???

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obroty masz za niskie. Powinny być około 850

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sadzisz ze to moze być przez obroty?? a czemu mam taką zwieche na zimnym silniku ?? Myśallem ze przez egr to ale jednak nie;/ może przepływomierz??

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdźcie przepływomierz. Wiem co mówię kumpel miał podobnie checka brak.

Po podmiance przepływki od innego gości szybko ruszył na szroty szukać używki.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam może orientuje się ktoś jakie spalanie na biegu jałowym ma silnik 2.0 16v , Na zimnym silniku mam 1.0 - 1.1 a po rozgrzaniu około 1.3 - 1.8 pytam z ciekawości bo widzę że temat jest poruszony

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale diesel? u mnie miał 0,6-0,8 l a jak u Ciebie rosnie po dogrzaniu moze czujnik temperatury Ci siadł??

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Benzyna + lpg i niema to znaczenia czy to czy to paliwo jest tak samo. Czujnik wymieniałem ten co pokazuje na liczniku a tego od kompa nie wcześniej mi pokazywał temp. że dochodzi nawet do 100 stopni po wymianie temp jest tak jak powinno być

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

A wie ktoś może jak sprawdzić przepływomierz bez komputera bo niestety nie mam kompa (tzn mam ale chiński i nie pokazuje mi wskazań silnika).

Please login or register to see this quote.

chodiz o ten czujnik pinowy od kompa. Czasem jest tak ze on sie zepsuje i źle działa gdzieś na necie krąży tabela jaką powinien mieć oporność przy danej temperaturze. sprawdź go omomierzem i będziesz wiedział

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this link.

jeśli chodzi o spalenie właśnie znalazłem taki post może coś pomoże mi pomogło

Please login or register to see this link.

i jeszcze taki

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Najlepiej podmieniając z kimś przy braku kompa.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzisiaj odpiołem kostke od przepływomierza i samochód chodzi tak samo jak chodził.. Moje pytanie jak powinno się zachowywać auto po odpięciu przepływki??

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

obroty powinny walowac czasami moze nie trzymac obrotow (przynajmniej w benzyniaku) ale sa wyjatki, u mnie padla przeplywka to trzymal caly czas 1300 obr/min

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

W dieslu jest inaczej. Po odpięciu przepływki auto tak samo będzie się zachowywać.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

A przejechałeś się autem po odpięciu przepływki ?

Bo ja nie jechałem tylko odpiąłem i uruchomiłem auto.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo był minimalnie sąłbszy praktycznie nieodczuwalne to było a powiedz mi jak odłączyłeś przepływke to spalanie CI wskoczyło na wolnych obrotach?? bo u mnie stoi tak samo.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

No właśnie według mnie nic się nie zmieniło po odpięciu przepływki i uruchomienia auta. Spalanie pozostało na tym samym poziomie.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)

Jak bedziesz kupowal przeplywke kup tylko orginalna nie zaden zamiennik ! Uzywki tez odradzam

Edited by berti666
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)

a po czym poznać oryginalny ;p oprócz ceny .

czy ten sie nadaje?

Please login or register to see this link.

Edited by mankut210
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)

Musi byc BOSH'a , ja mam przedlifta ale moze mamy ta sama przeplywke numer to 0281 002 180 sprawdz na swojej obecniej i cena bedzie od 250+

Ten z linka to zamiennik niewarto

Edited by berti666
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.