Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Followers 0
vpiotrekv

Rozwalona guma przegubu

9 posts in this topic

Witam, ostatnio zauważyłem że mam pękniętą gumę od przegubu i jest trochę w smarze. Czy opłaca się wymienić samą gumę czy cały przegub?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Guma kosztuje kilkanaście zł, a przegub ~ 200 więc sobie sam odpowiedz

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zależy jaki masz model silnika

Ostatnio w sklepie widziałem po 70PLN

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Jeśli chodzi o pytanie to jeżeli na razie nic nie pyka, trzeszczy itd. to zmień tylko samą osłonę... oczywiście wymyj porządnie całe wnętrze przegubu i daj nowy smar

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak będziesz robił to najlepiej wymień obydwie gumy wewnętrzną i zewnętrzną na półosi. Ja zawsze tak robie bo niewiadomo ile żywota zostało tej drugiej. Auto i tak będziesz miał rozebrane to lepiej to zrobić za jedną robotą

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Możesz spokojnie wymienić samą gumę, pamietaj aby wcześniej rozebrać i wyczyścić przegub.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

A czy może ktoś z was posiada jakiś poradnik, który pomoże mi z tym przegubem. A czy do tej operacji jest potrzebny kanał?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak zadajesz takie pytania to lepiej oddaj do mechanika bo możesz zrobić sobie krzywdę podczas reperacji

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_mysli.gif" alt=":mysli:">.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bez kanału dasz rade spokojnie.Odkrecasz centralną śrube przegubu, podnosisz auto i ściągasz koło. Zbijasz gałke układu kierowniczego i odkrecasz zwrotnice od amortyzatora i już możesz wyjąć przegób ze zwrotnicy.Dalej musisz zobaczyć jak jest zabezpieczony przegób pod gumą i go zbić.Składasz w odwrotnej kolejności

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.