Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Followers 0
tasiorinho

rezystor nawiewu

17 posts in this topic

Postanowiłem zobaczyc w jakim stanie jest resystor nawiewu. Vectra b 1996 1.6 klimatronik. ROzebrałóem podszybie , dokopałem sie do dmuchawy wyciagnełem ją i jedyne co tam mam to przewód (czarny-czerwony ) który wchodzi do dmuchawy nie ma rezystora? Czy to mozliwe ,że go nie bylo ? czy ktos go wywalił?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Jesli chodzi co o modul od klimy to masz go przy pedale gazu po jego prawej.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie o to chodzi . to wiem gdzie jest. Chodzi o ten zielony rezystor opornik dmuchawy

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro masz Climatronik, to nie ma tego zielonego rezystora.

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zielony rezystor przy dmuchawie odpowiada za trzy biegi (czwarty jest przez przekaźnik) przy ręcznej regulacji. Przy klimatroniku za zmianę prędkości dmuchawy odpowiada moduł tranzystorowy przy pedale gazu.

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Przy manualu 1-2 bieg rezystor 3-4 przekaznik

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

1-2-3 jest przez rezystor, tylko 4 przez przekaźnik. Bez względu na to czy przed czy po lift. Popatrz na schemat.

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

dokładnie

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Witam.

Gdzie szukać tego opornika dmuchawy przy manualnym nawiewie,bo chyba też mi padł(na 1,2,3-nie chodzi,a na 4 w siedzenie wpycha)

pozdr Michał

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

musisz zdjąc plastik co jest w podszybiu jak otworzysz maskę . zdjąc terz trzeba wycieraczki. Silnik z opornikiem znajduje się pod filtrem powietrza.

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

OK.

Dzieki

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_ok.gif" alt=":ok:">

pozdr Michal

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

tu masz wszystko ze zdjęciami

Please login or register to see this link.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Jak się już dobierzesz do rezystora, to zanim go wyrzucisz sprawdź na nim bezpiecznik termiczny, bo jego koszt to tylko kilka złotych.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Pod filtrem kabinowym

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Rozebrałem to ustrojstwo i okazało się,że padł cały rezystor,a opornik na nim był jdobry.Po wymianie (a w sumie po zakupie na alledrogo przysłano inny niż wymontowałem) i zlożeniu coć dalej mi nie gra.Wszystkie biegi chodzą,ale strasznie burczy,i deska rożdzielcza trochę zgrzyta.Czy wie ktoś co to może być za przyczyna,czy nie jest to wina wiatraka,a może jeszcze coś gorszego.Czy ma to wpływ na pracę tego wentylatora??

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może nie do końca go wsunąłeś na swoje miejsce i dlatego burczy i deska drży. W poradzie wystarczy go wysunąć rozbierz wszystko jeszcze raz i sprawdź. Jedynie tak to sprawdzisz.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

U mnie nie chodzi na 1 i 2 biegu nawiew, na 3 i 4 jest OK.

I jeszcze co ciekawe, 2 bieg raz na jakis czas sie załącza.

Gdzie szukać przyczyny?

Pozdrawiam

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.