Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Followers 0
borys661

Problem z paleniem!!

3 posts in this topic

Witam !! Mama bardzo kłopotliwy problem z Vectra B 2.0 DI 16v 82kM . Tzn. : Kiedy auto stoi kilka dni w ciepłym garażu czy na polu nie chce zapalić a jeśli zapali do po chwili zgaśnie . Odkręciłem filtr i okazało się że jest w nim tylko w połowie paliwo . Zalałem filtr ON a potem odłączyłem przewód zasilający pompę i wstrzyknąłem paliwo strzykawką założyłem przewód szczelnie na filtr i próbowałem odpalić i po 30sek załapał i nie ma problemu. Ten problem powtarza się tylko po dłuższym postoju , mogę auto przepalać ale nie zawsze dam rade a zresztą to pół środek . Powiem jeszcze że mam założone zaworki bezzwrotne przed i za filtrem ( obawiam się że może to ich wina że padły ) Bardzo proszę o jakieś porady , które mógłbym wykonać sam a potem ewentualnie zabrać auto do mechanika bo wydaje mi się że to mały szczególik który może wymagać prostego rozwiązania. Mam też takie pytanie czy w baku znajduje się jakaś pompka i czy to może być jej wina ??

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego zapowietrza ci się układ paliwowy. Poczytaj na forum o zapowietrzaniu jest tego całe mnóstwo...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zapowietrzenie jest raczej skutkiem , ale gdzie jest paliwo - skoro zalewam pompę dwiema dużymi strzykawkami ? i skoro się zapowietrza to czemu się to nie dzieje gdy auto jest w ruchu kiedy układ pracuje i prawdopodobieństwo jest większe zapowietrzenia . Mam zamiar wymienić przewody od przelewu uszczelki w filtrze.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.