Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Followers 0
Maniek19899

Brak mocy opel vectra b 1.6 16V ecotec

8 posts in this topic

Witam, mam dość nietypowy problem z moim autem , gdzie nawet mechanik rozklada rece. Mianowicie jechalem sobie autostrada ok 140 i odpuscilem mu na chwile do 110 chcialem przyspieszyc ale on juz nie miał mocy gdzie nigdy nie mial problemu nigdy z przyspieszaniem nawet to wiekszych predkosci, potem juz nawet od 100-120 nie moglem przyspieszyc a teraz doszło do tego ze na 3 biegu juz nie idzie czyli od ok 70-80 na godzine. Nie ma tu wpływu temperatura silnika. Pojechalem do mechanika podpial mnie pod komputer, gdzie nie wykazal zadnych bledow zrobil checka i reaguje normalnie.. obstawial katalizator wiec nacial przed nim wylot ale dalej bylo tak samo wiec zaspawali, wymienili filtr paliwa, sprawdzili filtr powietrza ale byl czysty,sprawdzili rowniez zawor EGR i nic, brak oznak jakichkolwiek zaciagania lewego powietrza bo rury wporzadku i laczenie szczelne, byla opcja czyszczenia przeplywomierza ale moj egzemplarz go nie posiada(tak mi powiedzial mechanik)wiec zalalm V power i przegonilm go troche ale to nie pomoglo wiec wymienili pompe paliwa co dalo niewielka poprawe na chwile potem wycieli katalizator i wstawili rure ale to pomoglo tylko na 1 i 2 bieg jak wrzuce 3 i pedal w podloge to juz nie mam mocy (odpuszczanie pedalu nie pomaga) podpial mnie jeszcze raz pod komputer zresetowal wszystko co sie dalo i na tym sie skonczylo bo rozlozyl rece i nie wie co z tym fantem zrobic, cisnienie na cilindrach prawidlowe, swiece niedawno wymieniane brak falowania obrotow wiec wszystko gra z przewodami...

Chlopaki pomozcie bo mi juz rece i nogi opadaja i nie wiem co mam z tym zrobic i co to jest.... Z gory dzieki za odpowiedz

Pozdrawiam

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)

iskra jest na wszystkich 4 cylindrach? sprawdzali sprezanie na cylindrach? sonde pomierzyli?

EDIT: Skad jestes dokladnie kolego?

Edited by Sylvvek
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może coś z czujnikami Ci nawala,czujnik temp.cieczy co podaje Ci sygnał na kompa,może to być walnięte...lub coś z sondą lambda...bankowo coś ze sterowaniem dawki paliwa będzie...sprawdź te rzeczy najlepiej od takiej samej Vectry podmienić i się przejechać,może to coś Ci pomoże...proponuję i cewkę sprawdzić może nie daje takiej iskry jak trzeba na wyższych obrotach...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)

Iskra jest bo jak nie mialem kiedys to wiem jak sie zachowywal inaczej calkiem silnik pracowal, jestem z czestochowy ale mieszkam obecnie w krk, wszystko sprawdzali na kompie resetowali i zadnych bledow nic a nic, sprawdzali sprezanie i nic...i to nie jest zalezne od obrotow bo mozna go na biegu 1 i 2 krecic do odciecia a na 3 chodzby nie wiem co to go nie wkrecisz tak wysoko potrzebowalbys chyba pasa startowego 10 kilometrowego

Edited by Maniek19899
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

hm. czyli po prostu stracil koniki i to duzo. ja bym sie jeszcze pobawil w sprawdzenie rozrzadu czy nie przeskoczyl gdzies o zabek i posprawdzal czujniki walu itp...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie mogl stracic konikow bo na 1 i 2 tez by nie mial mocy ciagnac a ciagnie az do odciecia bez problemu, brak bledow czujnikow walu bo jesli sie pieprza to zawsze pokazuja blad tak mi powiedziano

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

no to ciekawe rzeczy. twierdzisz ze 1,2 i but do spodu i idzie jak przed awaria?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

nooo idzie jak burza jeszcze po wycieciu kata nawet lepiej ale tylko na tych 1 i 2

chlopaki podpowiedzcie cos bo nie wiem co robic z tym fantem... i nie wiem nawet czy moge jezdzic czy lepiej zeby auto stalo...

No panowie i sprawa się wyjaśniła... szlag całkiem trafił moje auto aż przestało jeździć, co się okazało zawor padł na jednym garze a co najlepsze na biegu jałowym wszystko było ok dlatego komputer nic nie pokazywał, dopiero teraz jak już się nie dało jeździć wcale wyszło szydło z worka...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.