Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Stacyjka wymieniona i jest problem


Guest rdl
 Share

Recommended Posts

Witam serdecznie. Mam problem tego typu ze wymieniłem "wkład" stacyjki zgodnie z coverem zamieszczonym na forum, ale wystąpił u mnie problem o którym prawdopodobnie nikt jeszcze nie pisał. Mianowicie po włożeniu nowego wkładu:

- nie mogę wyciągnąć kluczyka ze stacyjki będąc w pozycji zerowej (gdy wkład jest poza stacyjką nie ma z tym problemu)

- w pozycji zerowej mogę np włączyć radio (na starej stacyjce samochód jest martwy)

- nie mogę odpalić samochodu (rozrusznik się kręci ale nia ma "eksplozji" która uruchomiłaby viki)

- miga kontrola koloru pomarańczowego "rysunek silniczka"

Odłączałem aku ale to nic nie dało.

Podkreślam że po włożeniu starej stacyjki wyżej wymienione problemy nie występują.

viki B 96 rocznik sedan silnik x18xe 1.8

link do aukcji w której dokonałem zakupu wkładu

http://allegro.pl/stacyjka-wklad-stacyjki-opel-calibra-vectra-omega-i1431144660.html

Pozdrawiam czekam na jakieś wskazówki.

Link to comment
Share on other sites

jak świeci sie kontrolka silnika to nie problem wkładu a imo który nie pozwoli odpalić auta, przełożyłeś pestkę ze starego kluczyka jesli nie to nie odpalisz auta

Edited by Buba20
Link to comment
Share on other sites

Dokładnie, mrugająca kontrolka silnika oznacza błąd komunikacji immobilajzera z ECU związane to jest z innym transmiterem który jest w nowym kluczyku i nie jest przypisany do tego auta. Otwórz obydwa kluczyki, przy grocie będzie taka mała kostka ok 8mmx3mm zamień je ze sobą i złóż wszystko do kupy auto powinno odpalić.

Link to comment
Share on other sites

Dziękuje. Rzeczywiście nowe kluczyki były pozbawione tej "kosteczki" walczyłem dziś kilkanaście minut z nią i nie udało mi się jej wyciągnąć ze starego kluczyka wygląda na to że zakotwiczyła na dobre, pozostaje mi połamać stary kluczyk albo magnes? O ile to złapie na magnes boję się żeby nic tam nierozregulowało.

Jeżeli macie pomysł jak wyjąć tą kosteczkę w miarę bezpiecznie to napiszcie.

Dzięki jeszcze raz za dotychczasową pomoc.

Edited by rdl
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

tak się dołączę i spytam:

czyli nawet w tym starym tradycyjnym kluczyku (1996r. ) jest jakiś chip (tzw. pestka) tak? Bo mam tylko 1 kluczyk i chce dorobić drugi i nie wiedziałem czy mnie koleś w dorabianiu kluczy wkręcał że tam jest chip (bo z "kodowaniem" bierze 2 razy więcej)

zrobiłem z ciekawosci zdjęcie RTG, czy to jest to?

e34c3696618319e3m.jpg

Edited by maro_
Link to comment
Share on other sites

tak się dołączę i spytam:

czyli nawet w tym starym tradycyjnym kluczyku (1996r. ) jest jakiś chip (tzw. pestka) tak? Bo mam tylko 1 kluczyk i chce dorobić drugi i nie wiedziałem czy mnie koleś w dorabianiu kluczy wkręcał że tam jest chip (bo z "kodowaniem" bierze 2 razy więcej)

zrobiłem z ciekawosci zdjęcie RTG, czy to jest to?

tak to jest to, jak rozbierzesz kluczyk to zobaczysz taką pestkę ;)

Link to comment
Share on other sites

no popatrz a ja zawsze myślałem że to goły plastik i grocik, i tyle,:

ale to jest immobilizer?:

pytam bo mam jeszcze przy kluczykach taka oddzielną kostkę czarną, takie pudełeczko małez napisem ULAK Connectors, i się zatsanawiam w takim razie co jest co (na zdjęciu na samej górze)

Edited by maro_
Link to comment
Share on other sites

to jest pestka od immo właśnie

wydaje się jak by to był pilot od czegoś lub dodatkowe immo

ja tak miałem w samochodzie siostry, nie dość że było oryginalne immo to ktoś dołożył jeszcze drugie

trzeba było by poszperać w instalacji czy ktoś coś dokładał i jeśli Ci to ni potrzebne to wywalić

Link to comment
Share on other sites

to ja zawsze myslałem ze kluczyk jest pusty, a immo to ten dodatkowy transponder... to skoro immo jest w kluczyku to co to jest w tej kostce hehe ;) musze się pobawić czy bez tego odpalę samochód? ;)a swoją droga ta pestka to powinna miec chyba jakies zasilanie w postaci jakiejś baterii czy nie? (bo na prześwietleniu nie ma żadnej) to w jaki sposób to działa?:

pilot jest nizej (jajko) a transponder nie ma żadnych przycisków, tylko bateryjke i definitywnie wysyła jakiś sygnał tylko co to jest:

Edited by maro_
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP