Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Vectra b 1.6 16v silnik wyje


adi91
 Share

Recommended Posts

Witam jestem nowy pisze bo mojej vectrze b 1.6 16v rok 1997 zaczął po odpaleniu wyć silnik i coś chrobotać dzwięki dochodzą z pod kolektora wydechowego po przegazowaniu chrobotani ustało i wycie troche też.Czy może ktoś wie czego to jest wina?

Link to comment
Share on other sites

Guest malgos426

Nie stety u nas jest gorzej zostały wymienione części które podejrzewano o wysokie obroty 5tyś na starcie dziś po podłączeniu pod komputer nie wykazało żadnych błędów. Zostaje kupić drugi silnik bo reszta jest ok :(

Link to comment
Share on other sites

To rozumiem jest żart? Bo wymiana silnika ze względu na problemy z osprzętem jest mało poważna. Wyczyść przepustnice i krokowca, zaślep egr, sprawdź gumę łączącą kolektor z przepustnicą, poszukaj czy gdzieś nie dostaje lewego powietrza.

Co do wycia... może zawiesza się rozrusznik, albo kończy się pompa wspomagania, lub też coś wyjątkowo banalnego, ale mi znanego - mało oleju i z tym związane efekty ;)

Edited by SEBA
Link to comment
Share on other sites

Witajcie.

Dzisiaj miałem wymienianą uszczelką pod pokrywą zaworów.

Po robocie przyszedł czas odpalić silnik: i co? Objawy takie same jak u kolegi. 4500 obrotów i nie chciał zejść niżej.

Nie będę już pisał co sprawdzaliśmy, ale winą okazało się lewe powietrze. Dokładnie winna była guma łącząca kolektor z przepustnicą - i malgos426 Tobie też radzę sprawdzić czy jest dobrze założona!

Po prawidłowym nałożeniu gumy problem znikł :) Obroty wróciły do normy.

Widzę, że mamy taki sam silnik, więc to będzie bardzo prawdopodobna przyczyna usterki - tak samo jak u mnie. Dodam tylko, że ciężko się tą gumę ustawia.

Link to comment
Share on other sites

Guest malgos426

z gumą wszystko jest ok. Odpaliłem auto na zimnym silniku i od razu wypiąłem silnik krokowy z instalacji i obroty spadły i wahają się między 1000 a 2.300

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP