Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

tryb awaryjny,auto niema odpowiedniej mocy


Guest perkoz
 Share

Recommended Posts

witam wszystkich klubowiczow,niedawno kupiłem vectre 2.2 dti 125 km.auto od początku nie jechało jak powinno,brakowało mu mocy,od czasu do czasu włącza sie tryb awaryjny(auto z kluczykiem) i wtedy zamula jeszcze bardziej,sprzedajacy opscil cene twiedząc ze to pompa(typwe dla vectry)ale byłem u elektromechanika i on ma inna wersje,wyczytał z komputera ze cos nie tak z wtryskiem i przepływomierz nie działa jak nalezy,jesli ktos orientuje sie co moze byc powodem takiego zachowania auta lub miał podobną awarie to prosze o porade.

Link to comment
Share on other sites

po pierwsze kupujesz niesprawne auto i teraz szukasz pomocy ? po drugie podstawa to  zczytac błędy tu nie ma wróżek , po trzecie u jakiego mechanika byłes jeśli stwierdził  po podłaczeniu pod kompa że z wtryskami coś nie teges ciekawe jak to stwierdził w 2.2 ,ale jesli tak mówi to raczej napewno pompa jednak pada a to juz parę tysiaków poleci  

Link to comment
Share on other sites

od tego chyba jest forum...

sorry za OT

no właśnie ot tego jest forum żeby najpierw poczytać popytać a wtedy kupić ,tak jak to duzo osób robi , a nie teraz obudził się z ręką w nocniku 

Link to comment
Share on other sites

a może to tylko egr ( zawór uszczelniający) ja miałem właśnie tryb awaryjny i spadek mocy przy zepsutym egr`rze. koszt nówki koło 300

na marginesie koszt regeneracji pompy to koło 2000zł

A FORUM JEST OD TEGO ABY DORADZAĆ I POMAGAĆ , jak nie chcesz dare40 to Cię nikt nie zmusza,

Edited by Ja-rek-in
Link to comment
Share on other sites

no właśnie ot tego jest forum żeby najpierw poczytać popytać a wtedy kupić ,tak jak to duzo osób robi , a nie teraz obudził się z ręką w nocniku

nie kazdy ma na to czas i nie kazdy wie,ze istnieje VKP skoro nigdy sie nie interesowali tym

co do problemu.pdepnij sie kolego jeszcze raz do kompa.spisz nr bledów,napisz je na forum i bedziemy myslec dalej

Link to comment
Share on other sites

Ja w 2.0 DTI jak miałem spadek mocy a samochód włączał się w tryb awaryjny , ( komp twierdził że to przepływomierz ) to wyszło że jest coś popieprzone ze sterowaniem turbiny i przewodami podcisnienia ( czy nad jyz nie pamiętam )

Szukaj mechanika który najpierw się upewnia a potem wymienia części , ja bym wywalił na przepłyomierz 1000zł a naprawa zamkneła się w 300zł . Żeby było śmieszniej mi też usterka pojawiła się po zakupie ale dopiero na wyższych obrotach dlatego nie wykryłem przed zakupem.

Link to comment
Share on other sites

a może to tylko egr ( zawór uszczelniający) ja miałem właśnie tryb awaryjny i spadek mocy przy zepsutym egr`rze. koszt nówki koło 300

na marginesie koszt regeneracji pompy to koło 2000zł

A FORUM JEST OD TEGO ABY DORADZAĆ I POMAGAĆ , jak nie chcesz dare40 to Cię nikt nie zmusza,

pokaz mi nowy EGR do VC za 300 zeta zauwaz że to VC nie VB 

nie kazdy ma na to czas i nie kazdy wie,ze istnieje VKP skoro nigdy sie nie interesowali tym

co do problemu.pdepnij sie kolego jeszcze raz do kompa.spisz nr bledów,napisz je na forum i bedziemy myslec dalej

a teraz ma czas i znalazł forum , a o kompie przeciez pisałem wyżej 

Link to comment
Share on other sites

@Ja-rek-in podaj adres do regeneracji pompy w VC za 2000zł.

Chociaż wątpię żeby to była pompa.

@perkoz jedź na komputer bo inaczej to możemy se pogdybać i snuć czarne scenariusze ze 3 dni a okaże się że nikt nie zgadł.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

witam u mnie tez wystepuje ten problem auto z kluczykiem ale jeszcze do tego zapala sie kontrolka ESP i swieci non stop.

poniewaz jest w automacie to podczas tego trybu moc jest znikoma gdy jest ustawiona na D, wtedy przelanczam na przelanczanie reczne i mam tylko 2-gi i 5-ty bieg.

u mnie ten problem pojawij sie miesiac od kupna, zalaczyl sie kilka razy potem mialem spokoj na jakies 3 miesiace i ostatnio znowu sie wyswietla.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP