Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

• Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Vectra B - Diesel czy benzyna

Recommended Posts

Witam!

Mam dylemat .. nie taki mały jak dla mnie :/

Otóż, chciałbym kupic swój pierwszy samochód i zdecydowalem się na Vectre B (są poprostu piekne)! :-)

Tylko teraz: jakie są za, a jakie przeciw - Diesel czy benzyna?

Nie znam się kompletnie na mechanice pojazdowej, ludzie piszą o jakiś pompach w dieslu że padają - a ja nawet nie wiem co to za pompa! :)

Chciałbym przeznaczyć na auto nie więcej niż 11 tyś (jako, ze to pierwsze auto to nie chce szaleć).

Proszę bardzo o pomoc, aczkolwiek zrozumiem jak się nie bedzie nikomu chciało robić wywodów, bo dla fachowców to pewno błachy temat! :)

Jeżeli taka dyskusja juz była, to przepraszam za jej powtórzenie, ale nie znalazłem za pomoca opcji "szukaj" takiego tematu.

pozdrawiam

Mietek

ps. chyba dodałem ten temat w złej kategorii :(

proszę moderatorów o przeniesie postu do odpowiedniej kategorii..

Edited by Mieczyslaw

• Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

No to Vectra z silnikiem benzynowym, zdecydowanie!

2.0 16V ECOTEC. Do tego jeszcze automatyczna skrzynia biegów i nic więcej nie potrzeba ;)

Guest krzysiekchl