Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Co zrobić waszym zdaniem


Guest juti322
 Share

Recommended Posts

Guest juti322

Witam, szukam porady. Bylem użytkownikiem vectry b 2.0 dti przez prawie 2 lata i jestem zadowolony. Jednak sytuacja trochu w rodzinie się zmieniła i autko od pól roku używane jest dosłownie na kilku kilometrowe trasy po mieście co jak wiadomo nie jest dobre dla tego typu silników.

Niedawno zauważyłem dziwna sprawę po zmianę oleju na GM półsyntetyk zaczęło go przybywać jakby olej napędowy dostawał się do oleju jednak nie śmierdzi ropa auto odpala normalnie i nie ma utraty mocy ale stan jest ponad max i to mnie martwi. Czy taka jazda po prostu nie dobije silnika czy waszym zdaniem należało by sprzedać autko i kupić coś w benzynie ?? Użytkowanie auta raczej się nie zmieni dalej będą to krótkie odcinki.Tylko od czasu do czasu jakaś trasa

Pozdrawiam i czekam na wasze sugestie

Link to comment
Share on other sites

Wedlug mnie...

Ja chyba bym sprzedal dieselka i kupil cos w gazie,ale wybor nalezy do ciebie.

Wiesz dla jednych krótkie odcinki to 5km,a dla innych 50km

Link to comment
Share on other sites

Jeśli pewny jesteś swojego autka to szkoda trochę

Z drugiej jednak strony, jeśli praca pewna i będziesz pokonywał małe odcinki, to raczej byłbym za zmianą (sprzedażą/zamianą) na auto z gazem

Szukaj z sekwencją

Naprawde jeździ się za połowę i nie ma problemów

Link to comment
Share on other sites

Niedawno zauważyłem dziwna sprawę po zmianę oleju na GM półsyntetyk zaczęło go przybywać jakby olej napędowy dostawał się do oleju jednak nie śmierdzi ropa auto odpala normalnie i nie ma utraty mocy ale stan jest ponad max i to mnie martwi. Czy taka jazda po prostu nie dobije silnika czy waszym zdaniem należało by sprzedać autko i kupić coś w benzynie ?? Użytkowanie auta raczej się nie zmieni dalej będą to krótkie odcinki.Tylko od czasu do czasu jakaś trasa

Pozdrawiam i czekam na wasze sugestie

A płyn chłodniczy Ci nie ubywa przypadkiem ?

Jeśli pewny jesteś swojego autka to szkoda trochę

Z drugiej jednak strony, jeśli praca pewna i będziesz pokonywał małe odcinki, to raczej byłbym za zmianą (sprzedażą/zamianą) na auto z gazem

Szukaj z sekwencją

Naprawde jeździ się za połowę i nie ma problemów

No z tym się nie zgodzę że nie ma problemów , ja ze swojej strony to proponuję kupić jakiegoś taniego pierdziela na te krótkie odcinki jazdy a viki zostawić na dalsze wypady.

Link to comment
Share on other sites

No z tym się nie zgodzę że nie ma problemów

Masz prawo sie nie zgodzić

Problemy mogą wystąpić tak i w PB, PB/LPG jak i ON

Wg zasady- jak dbasz-tak masz

Wiadomo że sa przypadki beznadziejne, niezależnie od silnika, czy byle jak załozonej instalacji

Ja jeżdżę na PB/LPG i problemów nie mam, a jeżdże prawie o połowe taniej

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP