Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

rano nie chce odpalać !!!!


kamil1987
 Share

Recommended Posts

witam mam taki problem z moja vectra b 1.8 a mianowicie gdy auto gaszę na gazie to później nie mogę go odpalić łapie dopiero za trzecim razem a nie raz muszę dłużej czasami kręcić, a gdy przed gaszeniem przełączę go na benzynę to nie mam żadnego problemu ostatnio jest coraz gorzej i już mnie to drażni, a na gazie się za bardzo nie znam, doradźcie co może być tego przyczyną z góry dziękuje za wszystkie porady i pozdrawiam wszystkich zmotoryzowanych

mój e-mail : kamilciosek@wp.pl

Link to comment
Share on other sites

ja mam podobny problem przy sekwencji BRC

"Samochód zawsze zapala na benzynie, po uzyskaniu odpowiedniej temperatury (30stopni) sam pozałącza się na gaz

Gdy zrobiłem kilkanaście km na gazie (silnik już się zagrzał) gaszę samochód i wszystko git do momentu odpalenia

trzeba naprawdę długo kręcić żeby odpalił silnik

na benzynie silnik pracuje równo, nie ma wahań obrotów ani nic w tym typie

natomiast na gazie obroty nie są stałe, wahają się

jeżeli jeździłem na gazie i przed zgaszeniem silnika przełączę go na benzynę silnik później zapala normalnie ...

Co jest tego przyczyną ... ?reduktor czy może elektrozawór .. ? "

uzyskałem odpowiedzi na forum gaziarzy:

"Od reduktora do kolektora "idzie" cienki przewód podciśnieniowy. Zdejmnij go z króćca i powąchaj. Jeżeli czuć gaz to reduktor do regeneracji."

"Czesc

Mialem dokladnie to samo u siebie, walniety reduktor. Zdejmij wezyk z kolektora przy zaraz zgaszonym silniku i wsadz jego koniec najlepiej w szklanke wody, jesli pojda babelki to na 100 % sparciale membrany w parowniku. Ja swoj sam regenerowalem, koszt ok 200 zl (wszystkie czesci nowe, oprocz obudowy).

Pozdrawiam"

Link to comment
Share on other sites

gaz idzie do kolektora i samochod jest zalewany.

Jesli sekwencja to do sprawdzenia wtryski i reduktor.

U mnie byl identyczny problem i bylo czuc gaz w podcisnieniu.membrany wymienione i spokoj :)

Link to comment
Share on other sites

witam jeszcze nie sprawdzałem bo wracam z pracy po 22 i nie ma kiedy pewnie dopiero w piątek mi się uda ale dam znać czy to będzie to co piszecie

pozdro

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP