Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Gość sawiak

Pompa paliwowa 1.8 benz.

Polecane posty

Gość sawiak

Witam . Mam taką chyba trochę nietypową sprawę. Otóż od kilku dni mam problem z zawieszającą się pompą paliwową w mojej viki C 1.8benz/gaz. XII 2003r. 200 tyś. przebieg od nowośći ta sama oryginal.

Po kilkugodzinnym postoju nie mogę odpalić samochodu.Rozrusznik kręci a samochód nie odpala.Winna okazała się pompa paliwowa.Mianowicie jak podniosę tylną tapicerkę i dostanę się do pompy i ją z góry delikatnie popukam jakimś śrubokrętem czy czymś podobnym , to nagle zaczyna działać i samochód pali jak ta lala . Jednak po ponownym dłuższym postoju często choć nie za każdym razem znowu się zawiesza i znowu muszę ją opukiwać żeby samochód odpalił.Może ktoś z was miał podobne przeboje i mógłby mi podrzucić co może się z nią dziać , czy to oznacza że zbliża się jej koniec i będzie do wymiany , a może to jakieś szczotki na silniczku albo jakaś inna cholera.Od ponad pół roku jeżdżę też na gazie ale w baku jest zawsze ok pół zbiornika paliwa więc to chyba nie ma żadnego znaczenia tym bardziej że zawsze samochód odpala na benzynie. Będę wdzięczny za wszystkie podpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, miałem podobny przypadek jak jeździłem Astrą, denaturat załatwił sprawę. Obecne temperatury sprzyjają takim niedomaganiom.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sawiak

Dzięki chyba spróbuję tylko ile tego "błękitnego płynu zalać" żeby nic nie popaprać w ustawieniach silnika i składzie mieszanki. Viki C jest natym punkcie mega czuła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie kombinuj tylko zmien pompe,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A może zamiast lać takiego gówna, prościej i bezpieczniej dodać STP?!? choć to i tak za pewne poprawi sytuację tylko na chwilę, lepiej wymień pompę jak Hapko radzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sawiak

A ma ktoś z was namiary na jakąś używkę w dobrym sprawnym stanie najlepiej z okolic Bydgoszczy lub Torunia.

Będę wdzięczny za podpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zagadaj do Sevil'a ma dużo opli na części powinien mieć taką pompę, człowiek wielokrotnie sprawdzony, godny polecenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nowa pompa Boscha to koszt ok 400zl ma nr 0 986 580 807 i masz problem z glowy

a pewnego sprzedawce wysylkowego od uzywek masz tu

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sorry za odgrzewke ale czy wymieniles te pompe i to pomoglo? U mnie w chlodne dni jest problem z odpaleniem. Pompa nie startuje po przekreceniu zaplonu....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hej miałem ten sam problem co ty, dokładnie to samo tylko raz słyszałem pompę a raz nie. Po zdjęciu dekla od pompy okazało się że przewód doprowadzający do pompy był szczelony po wymianie przewodu samochód dalej szarpał czasami wymieniłem pompę zamiennik 130zl cala pompa z wkładem i siteczkiem (stare sitko bylo już zamulone) sam wymienisz w 20 min. Teraz pali na dotyk  i nic nie przerywa. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odpowiedz. Najbardziej obawiam sie otwarcia zbiornika bo jest z tworzywa. Pewnie trzeba troche młotkiem popukac przez np śrubokret żeby dekiel dał sie obrócic?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie ja to robiłem młotek+przecinak powoli się kręcił ten pierscień. To jest największy problem jak go odkręcisz zobaczysz jakie to banalne. Tylko uważaj żeby iskra do baku się nie dostała:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadoma sprawa:) jeszcze musze zlokalizowac co mi aku ssie ale to juz inny dzial:)

Dzieki:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam. jak wielu z panstwa mam problem z niewłaczajaca sie pompa paliwa , przy odpalaniu vecterki c :))

Odpalam moja vectre i wogole nie slysze swojej pompy paliwa...

wyobrazcie sobie ze pojechalam w gory 150 km od wrocka i zdechła mi po raz pierwszy... jeden dzien nie palila wogole,, na drugi sie meczylam i za ktoryms razem zaskoczyła i udalo sie wrocic do wrocka :) dwa dni jezdzila normalnie ...potem padla zupelnie i holowanie do mechanika.

sprawdzali pompe paliwa, stwierdzili ze jest ok ze chodzi tu bardziej o prad.wezwali elektromechanika cos posprawdzal ponoc jakis kabelek trzeba bylo dolutowac bo sie wypiął, przeczyscil styki i pol roku działala bez zastrzezen.

wczoraj maz pojechal do pracy i wrócil juz bez auta.... sytuacja znowu ta sama...

szanowni klubowicze pomożcie cos, moze cos ktos podpowie.uszkodzony przekażnik,zepsuta pompa czy jak.. oczywiscie filtr paliwa mam dosc nowy jakos maz wymienial w tamtym roku w 3 kwartale.czekam na jakies info z gory wszystkim bardzo dziekuje.pozdrawiam fanow vecterki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W takiej sytuacji w pierwszej kolejności sprawdźcie czy po włączeniu zapłonu pojawia sie prąd na wtyczce od pompy, nie trzeba nic rozkręcać a do sprawdzenia wystarczy multimetr albo żarówka z kabelkami, o ile dobrze pamietam to wpiac sie trzeba na skrajne piny. Jeśli prad dochodzi to znaczy, że pompa znowu padła. Ja wymienialem swoją przy pełnym zbiorniku i w burzy na podwórku hehe. Za zamiennik z koszem zapłaciłem ~130zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie na razie jest dobrze. Z tego co pamietam to jakies napiecie na kostce sie pojawialo po przekreceniu kluczyka ale nie bylo ono zbyt wysokie.

Obecnie trzymam poziom paliwa w baku wyniszacy ok 30-40% i nawet przy mrozach nie bylo problemu. A bywalo tak ze przy 0C juz byly problemy.  Ale teraz mam inny problem, cos prad z aku bierze i nie mam pojecia co...:)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam !! Prosze o pomoc !!

U mnie problem polega na tym ze w ogole nie ma zadnego napiecia na wtyczce przy pomopie w zbiorniku ... co jest rownoznaczne ze samochod nie odpala. Przekaznik slychac ze cyka. Jedyne mozliwe odpalenie to awaryjne na lpg. Wczesniej nigdy nie bylo problemu, przestala dzialac nagle.

Gdzie szukac tego pradu, mozliwe ze to przekaznik ?? mimo tego ze jest slyszalny przy wlaczeniu zaplonu. Jest moze jeszcze jakis dodatkowy bezpiecznik ??

I czy to mozliwe ze wina moze lezec po stronie instalacji gazowej ?? oczywiscie sekwencja. VC z18xe

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dodam jeszcze że op com nie pokazuje żadnych błędów ... 

Proszę o wyrozumiałość i jakieś konkretne wskazówki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hej ,jeśli na wtyczce nie pojawia sie napieczie (patrzac od gory na kostke od pompy pod kanapa) dwa skrajne przewody po lewej jak wejdziesz drzwiami za kierowca .

1.przekaźnik w module REC bodaj K11 możliwe że styki sklejone ( w takim przypadku do wymiany )

2.bezpiecznik pozycja 11 30A do sprawdzenia 

W najgorszym przypadku uszkodzenie modolu REC brak wysterowania przekaźnika. 

Czytajac twoja wypowiedz obstawiam przekaźnik 

A i jeszcze jedno możliwy brak kontaktu/styku na kostce ja u siebie walcze z tym ale pogoda nie pozwala na spokojnie rozdlubac wszystko i poogarniac styki .

Edytowano przez tomascor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Kolego jakieś sukcesy?? Auto odpala??:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. No niestety ale dzisiaj rano tez mnie dopadl podobny problem. Do wczoraj smigalem bez problemu a dzis chce jechac do roboty a tu kicha. Auto kreci ale nie odpala i nie slysze zeby pompa chodzila. Bezp jest wporzadku wiec sprawdzam dalej.... tak jak pisal tomascor sprawdze przekaznik bo jak rano odpalaem to slyszalem takie dziwne cykniecie pod maska i nie odpalil

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też mam podobny problem auto kręci jak szatan ale nie odpala wystarczyło że lekko pchonelem i odpalił. Gdy jest ciepły pali z pierwszego ale gdy ostygnie i po kilku godzinach postoju znów nie chce odpalić. Muszę wzywać pomoc i wystarczy trochę popchnac i działa. Sprawdzałem świece iskra maja. Pompa paliwowa raczej sprawna bo na gazie też nie odpala.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szalony powiedział że to może być czujnik położenia wału lub coś nie tak z masą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Iskry by nie bylo, gdyby czujnik....
Moze byc tez rozrzad przedstawiony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem czujnik i narazie śmiga zobaczymy rano:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×