Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Lendi Renzo se 81


Wasyl
 Share

Recommended Posts

Tak jak w temacie posiadam LR se 81 II generacji instalka gazowa.Zanim opisze problem i ciekawostkę napiszę co zrobiłem w celu wyeliminowania problemów jakie posiadam.

1- Filtry wszystkie wymienione

2- Regeneracja parownika dokonana

3- Regulacja zrobiona.

A teraz do problemów przejdźmy.

1 - Na zimnym jak spadały obroty do zgaśnięcia tak spadają.

2- Jak ma normalna temperaturę jest rozgrzany to żadnych kłopotów nie ma.

3 - To teraz wisienka tego wszystkiego - Jak zgaśnie na nie rozgrzanym silniku po ponownym rozruchu często pojawia się sygnalizacja "Check Engine" i problem z obrotami znika.Znika to znaczy że przy redukcjach ,zwalnianiu itp... co powoduje spadek obrotów silnik trzyma wszystko jak trzeba.Zaznaczę co by uniknąć zbędnych pytań to iż na benzynie wszytko pięknie chodzi.

I co koledzy na to hmm... ????

Jak czytam ,a nie ma co w temacie poczytać to problem raczej jest faktycznym problemem.

Link to comment
Share on other sites

Ja mam tak na zimnym ze jak lekko się tocze powiedzmy z 2km/h to obroty dławią sie na ok 400, jak wcisnę chamulec i stane w miejscu to momentalnie obroty ida do ok 800.

Podobny problem miałem w starej fieście, tam było tak że puki się toczyłem terz w okolicy 2km/h to obroty były cały czas około 1200, po zatrzymaniu spadąły do 800.

Wyczytałem że trzeba zaprogramować na nowo ecu, odpalało się auto, 3 min musiąło chodzic na wolnych, potem trzymało się je ok 2 minut na 2,5tys obr a potem czekało aż się załonczy wentylator, I o dziwo po tym zabiegu było dobrze.

Dziwny temat.

Wydaje mi się że u nas problem może tkwić w wartości BLM w ECU. Wartosc przestawia sie podczas jazdy na instalce IIgen.

Niemam czasu jechać na techa do wasztatu znajmego w celu ustawienia wszystkich 3 wartości w okolicy 128 kroków.

Link to comment
Share on other sites

Przyznam szczerze,ale dla mnie to magia i najgorsze że jadąc do gazownika nie mam wpływu na to co on robi.Z braku wiedzy nawet sugestii nie mogę mu podsunąć :39:

Link to comment
Share on other sites

Muszę u siebie poszukać prawdziwego fachowca od gazu w Łodzi.Na zimnym ciągle przy redukcji i dojeżdżaniu do skrzyżowania jak spadają obroty to spadają do zgaśnięcia i na luzie jak jest to silnik nie równo pracuje tak go lekko telepie.Dodam że na benzynie jest wszytko w porządku.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Dostałem namiar na gościa w Zgierzu,ale chyba z tego co wiem to problemy nie znikna i muszę grzać na benzynie do końca niebieskiego pola wtedy niby przełączyć i będzie wsio.Tylko ze u mnie nie temperatura a obroty przełączają.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP