Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Po zapaleniu silnika radio przestaje dzialac


mariuszki
 Share

Recommended Posts

Witam od kilku dni po odpaleniu silnika radio przestaje sie włączać. Czasami załapie jak delikatnie przekręcę do tylu kluczyk tak by nie zgasić silnika.

Wcześniej już coś nie łączyło tylko czasami sie wyłączyło radio jak byl odpalony silnik i jak delikatnie obróciłem kluczykiem to grało dalej.

Problem jest na pewno w stacyjce tylko co tam trzeba wymienić?Ma pol centymetra obrotu na zapalonym silniku.Czyli od momentu II do III kręcenia rozrusznikiem i na tym etapie cos nie laczy od radia.

Edited by mariuszki17
Link to comment
Share on other sites

to może prościej będzie zajechać do sklepu - wtedy jak będzie nie pasować to zawsze można wymienić - ja poprosiłem do vectry i działa elegancko. Ja tego sam nie wymieniałem (wymienił mi znajomy), ale jak widziałem to zajęło mu to chwile (nic na siłę), tak coś mi się kojarzy że trzeba w odpowiedniej pozycji kluczyk ustawić to wtedy jakoś wyjdzie. Zdejmujesz osłonę kierownicy i zobaczysz jak to wygląda (jakieś śrubki, te sprawy)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Kolego bo terz muszę wymienić tą kostke bo mam ten sam problem. Czy wystarczy przekręcić kluczyk na I lub II i wysunąć ją czy coś ja jeszcze trzyma? jakiś zatrzaski lub sróbki?

Link to comment
Share on other sites

Kolego bo terz muszę wymienić tą kostke bo mam ten sam problem. Czy wystarczy przekręcić kluczyk na I lub II i wysunąć ją czy coś ja jeszcze trzyma? jakiś zatrzaski lub sróbki?

Zmienialem ta kostke.Ustawiasz na I kluczyk naciskasz tam w taka dziurke byla porada gdzies i wyskoczy ci wkladka z ktorej nie wyciagasz klucza lepiej.Nastepnie musisz wykrecic tam w okolicy takiego zoltego plastyka malutka srobke ktora trzyma ta kostke.Ja wzielem plaski srobokret i koncowke wygielem na kat 90` bo inaczej nie moglem odkrecic i wkrecic.No i jak to wyjdzie wkladasz nowa zakrecasz ja ta mala srobka 2mm.Pozniej musisz wkladke wsadzic tylko pierwszo tam w srodku patrzc od strony pasazera jest taka zapadka ktora wcisnelem srobokretem dzieki czemu wkladka wsunela sie bez problemu.Pierwszo nie wiedzialem czemu wkladka wejsc nie moze stracilem 4h na kombinowaniu.Pamietaj kiery nie zblokuj i odlacz akum piszczyk wkur....Tylko jak wyjmiesz stara kostke wsun delikatnie stacyjke i przyloz nowa kostke jak ma byc tak zeby bylo widac czy sie zgrywa w kostce wejscie z kluczem.Jak nie to w kostce ustaw plaskim srobokretem ze zgdywalo sie polozenie.

http://forum.samnapr...ra-g-vt1954.htm

Masz robilem wedlug tego wszystko to samo bo ja tak opisac tego nie mam czasu.Tylko kostka kolesia jest na zatrzask a nasze sa na srobke mocowane.

Edited by mariuszki17
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP