Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

mahatma

Bezpieczniki i przekaźniki

353 posts in this topic

Szukam i szukam i nie moge znalexc opisu bezpieczników Vecrea C 2006 mam kilka pustych miejsc i zastanawiam sie czy tak ma być i do czego który jest bezpiecznik

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam serdecznie na forum,jestem nowym użytkownikiem portalu jak też vectry C. Być może ktoś na ten temat już pisał, ale ja nie znalazłem odpowiedzi na forum. Jeśli się powtórzę to przepraszam. Poszukuję odpowiedzi na pytanko, który bezpiecznik odpowiada za kontrolkę pasów bezpieczeństwa. Widzę że kable są poprowadzone do uchwytów pasów, ale kontrolka nie świeci a tym bardziej nie ma żadnego dźwięku zarówno przy uruchomieniu zapłonu jak też w czasie jazdy. Czy ktoś mi pomoże. Chciałbym mieć przypominajkę o pasach. Dziękuje za wszelką pomoc.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Możliwe, że masz wyłączoną opcję op-comem. Jedź na kompa i niech sprawdzą czy masz aktywne.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie ma takiego bezpiecznika, w module trzeba aktywować.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziękuję koledzy za odpowiedź, przy najbliższej okazji sprawdzę na kompie. Pozdrawiam.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)

Ja mam kolejne pytanie, czy istnieje bezpiecznik ktory odpowiada za ogrzewanie lusterka od strony pasazera ?

Sprawdzone:

- maty grzejne, w kazdym z lusterek jest i jest sprawna (sprawdzone przejscie miernikiem)

- sprawdzony brak napiecia na pinach podpinanych do maty grzejnej od strony pasazera (od kierowcy jest ok. 12V)

Edited by lukasz_01
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

w sumie nie ma , zasila je bezpośrednio moduł drzwi , ale moduł jest zasilany 2 napięciami zebezpieczonymi bezpiecznikami 7.5 A i 30A zresztą w opisie wyżej jest ładnie opisane

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dare40

Czy ten modul o ktorym piszesz jest montowany w drzwiach i aby sie do niego dostac nalezy zdemontowac tapicerke drzwi ?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Tak jest przykręcony do drzwi pod tapicerką - trzeba ściągnąć tapicerkę.

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam. jestem troszkę zielony w tych sprawach. jak podłaczyc swiatla dzienne led. chodzi mi o to ze czarny to masa , biały pod postojówki a czerwony pod zapłon , tylko gdzie jest ten zapłon w tej skrzynce bezpieczników prze silniku. z góry dziękuje za odp

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

poszukaj w tematach o światłach dziemnnych

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)

w innym temacie ktos mi napisał

Sprawdzić sprawność następujących bezpieczników:

F38 Bezpiecznik (uec)

F39 Bezpiecznik (uec)

FB2 Bezpiecznik (koło akumulatora)

ale k....gdzie ich szukac bo w skrzynce bezp kolo aku ich nie ma

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_dash.gif" alt=":dash:">

dobra niby wszystko jasne

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> ale jak otworzyc ta klapke kolo drzwi ?????????

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_dash.gif" alt=":dash:">

Edited by weynrob
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na środku klapki jest uchwyt, wsadzić tam palca i mocno pociągnąć

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

Korzystając z tematu chciałbym zapytać o bezpieczniki świateł mijania. Konkretnie chodzi mi o lewe światło, które dziś mi się wysypało i chce sprawdzić czy to może nie bezpiecznik.

Podobno dla obu stron są osobne bezpieczniki ale patrząc na skany za nic nie mogę dojść gdzie on może się znajdować.

Mam Signuma ale układ chyba winnien być taki sam jak w vectrze c.

Będę wdzięczny za pomoc i wskazanie miejsca, w którym mam szukać.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

w VC bezpiecznik jest od całej lampy a nie od poszczególnych zarówek /w sigu tak samo/ więc wymień po prostu zarówke zamiast kombinować

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Już drugi raz w jednym tygodniu wyskoczył mi 30A bezpiecznik odpowiedzialny za zapalniczki.W obydwu wypadkach słuchałem tylko radia ale i zaraz chwilę przed zwarciem otwierałem bagażnik i drzwi od strony kierowcy.Nie wiem czy to powód do nie pokoju ale trochę mnie to nie pokoi bo na święta jadę autem do Polski i gps będzie musiało być na on cały czas.Pierwszy bezpiecznik wywaliło to jeszcze zrozumiałem bo miałem podłączony gps i nitendo ds(córka grała) ale w drugim czekałem na wyłączonym silniku i słuchałem radia.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koledzy a powiedzcie mi proszę od czego jest ten bezpiecznik/przekażnik co na foto. Chodzi mi o ten duży kwadratowy, czerwony pierwszy z lewej strony (40A). Mam mianowicie taki problem. Po zapaleniu samochodu wyskoczyła kontrolka ESP i auto zgasło i za nic nie moge odpalić. Jak przekręcę kluczyk to słyszę jakieś cykanie, pukanie z tego właśnie przekażnika. Jak go wypnę to samochód "kręci" ale tez nie mogę zapalić. Wyczytałem że ta kontrolka może świadczyć o padającym CIM ale czy ten przekażnik ma coś z tym wspólnego? Mam nadzieję, że ktoś spotkał się z takim przypadkiem i coś mi podpowie.

Please login or register to see this link.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)

Please login or register to see this link.



dorzucam przekaźniki (autor skanów @Hatik ) bo tamte obrazki są na zewnętrznym serwerze więc m,oże ich wkrótce nie być

Please login or register to see this attachment.

Please login or register to see this attachment.

Please login or register to see this attachment.

Please login or register to see this attachment.

wrzucam też bezpieczniki bo foty też poginęły

Please login or register to see this attachment.

Please login or register to see this attachment.

Edited by zubek
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mam takie pytanie, skoro sa przekazniki do ogrzewania miejsc na kanapie z tylu to gdzie sa ulokowane przekazniki do grzania przednich stolkow?

podziekowal

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie ma przekażników do przednich , funkcje wykonawczą pełni szary moduł w siedzeniu mała kostka

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

czyli w przypadku gdy fotel nie grzeje(przedni pasazera) to problemu szukac w macie grzewczej, bo jak dobrze pamietam to ta kostka jest razem z mata...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

no międzyinnymi

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)

Ok juz wiem pika mi ten czerwony przekażnik, czyli od sterownika silnika. Gdzie jest ten sterownik silnika w Z18XER, może przy nim cos nie tak z kablami.

Udało mi się rozwiązać problem. Po 2 godzinach grzebania w kablach doszedłem do jednego kabla przy silniku po prawej stronie koło termostatu. Jest to brązowy kabel przykręcony do bloku silnika. Poluzowała sie ta śruba trzymająca go na tyle mocno że nie łączył. Dokręciłem i po problemie, a juz myslałem że to CIM i wydatek rzedu 500E w DE

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by kris80
1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)

Please login or register to see this quote.

Niekoniecznie w macie grzewczej. U mnie jak nie grzał fotel kierowcy to też myślałem ,że to mata. Okazało się ,że konstrukcja fotela przetarła przewody. Musisz odchylić tapicerkę z tyłu oparcia i na samym dole wcisnąć rękę. Trochę tam ciasno ale jak się postarasz to wyczujesz kostkę i przewody. Najlepiej od spodu fotela po kablach dojdziesz. U mnie były tak przetarte ,że kilka było razem zwartych. Sprawdzić nie zaszkodzi zanim zabierzesz się za mate.

Edited by stawros
1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.