Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Vectra B 2001 2,2 DTI


Guest olololo201
 Share

Recommended Posts

Guest olololo201

Witam was wszytskich gorąco mam problem z moja Viki 2,2 DTI 2001 otóż wczoraj wieczorem zgasiłem swoje autko a że wcześniej miałem problem z odpalaniem go na minusowych temp , przez aku to wyjełem aku na noc do łądowania . Rano włożyłem akumulator i próbuje zapalićautko kreci kreci kreci i nie zaskakuje . Kupiłem nowy akumulator jest to samo , wymieniłem filtr paliwa i nic , nadmienie że rozrusznik ładnie kreci tylko tak jak by mieszanka paliwowa nie dostarczana była. Miał ktoś z was już taki problem ??

Link to comment
Share on other sites

Witam was wszytskich gorąco mam problem z moja Viki 2,2 DTI 2001 otóż wczoraj wieczorem zgasiłem swoje autko a że wcześniej miałem problem z odpalaniem go na minusowych temp , przez aku to wyjełem aku na noc do łądowania . Rano włożyłem akumulator i próbuje zapalićautko kreci kreci kreci i nie zaskakuje . Kupiłem nowy akumulator jest to samo , wymieniłem filtr paliwa i nic , nadmienie że rozrusznik ładnie kreci tylko tak jak by mieszanka paliwowa nie dostarczana była. Miał ktoś z was już taki problem ??

A odpowietrzyłeś układ paliwowy po wymianie filtra?

Jeśli nie to masz powód...

Link to comment
Share on other sites

Nie palił przed wymianą filtra ,nie pali po wymianie -problem jest bardziej zawiły.

Poczytaj tu

http://forum.vectrak...o-rano-dth-dtl/

Mylisz, że dobrnie do końca tej lektury?

Problemy z odpalaniem w niskich temperaturach to zazwyczaj "elektryka" ze świecami, czujnikiem temperatury płynu i softem włącznie, jeśli są cały czas trzeba też szukać w "mechanice" (uszczelniacze, trawersy, trójniki i tak dalej).

Wszystko jest dokładnie opisane krok po kroku, trzeba się przemóc i przeczytać te 101 stron...:)

Link to comment
Share on other sites

Guest olololo201

jak wyjęłem stary filtr to ropa została w tej puszce wiec wystarczyło tylko włorzyć ten wkład , Viki u magika jest ,narazie sie jeszcze nie zabrali za nia mają to dzisiaj zrobić więc sie okaże co to jest .

Edited by olololo201
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP