Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

zapowietrzanie 2,2 dti


sarniotko
 Share

Recommended Posts

Witam, problem jest następujący auto zapowietrza się po ok 8 godzinach stania. Skutkuje to tym że nie da się odpalić. ZOstały wymienione wszystkie przelewy, trójniki, uszczelniacze,trawersy, obudowa filtra paliwa, przewody paliwowe i dalej jest to samo. W momencie jak auto zostanie odpowietrzone to wszystko jest ok. Przez 4 dni stało w warsztacie i codziennie odpalało. Jednak wystrarczyło pokonac trase paru kilometrów i probelm zapowietrzenia ponownie wystapił, mimo że jest pełby bak.. po podpięciu do komputera nie znajduje żadnych błędów. Silnik 2,2 dti Y22dtr. Macie może pomysł co może być nie tak? Czy wymiana pompy coś zmieni?

Link to comment
Share on other sites

Możliwe ,że zapowietrza się przez pompę - przez oring lub podkladkę -czytałem na Forum kilka dni temu.

Po tych 8 godzinach nie odpala ? i co odpalasz na placka?

Jesli to możliwe sprawdż czy nie grzebał ktoś-regenerował samego sterownika pompy.

Walczyłem rok temu z taka samą przypadłością -regeneracja pompy pomogła -przyczyną było nie zapowietrzanie tylko przycierający się tłoczek przestawiacza kąta wtrysku.

Edited by drano
Link to comment
Share on other sites

Możliwe ,że zapowietrza się przez pompę - przez oring lub podkladkę -czytałem na Forum kilka dni temu.

Po tych 8 godzinach nie odpala ? i co odpalasz na placka?

Jesli to możliwe sprawdż czy nie grzebał ktoś-regenerował samego sterownika pompy.

Walczyłem rok temu z taka samą przypadłością -regeneracja pompy pomogła -przyczyną było nie zapowietrzanie tylko przycierający się tłoczek przestawiacza kąta wtrysku.

laweta i do watrsztatu niestety
Link to comment
Share on other sites

Tu temat o miejscu zapowietrzania pompy- warto sprawdzić czy czasem to nie jest powodem twojego problemu

Edited by drano
Link to comment
Share on other sites

Guest robertoz

Witam, problem jest następujący auto zapowietrza się po ok 8 godzinach stania. Skutkuje to tym że nie da się odpalić. ZOstały wymienione wszystkie przelewy, trójniki, uszczelniacze,trawersy, obudowa filtra paliwa, przewody paliwowe i dalej jest to samo. W momencie jak auto zostanie odpowietrzone to wszystko jest ok. Przez 4 dni stało w warsztacie i codziennie odpalało. Jednak wystrarczyło pokonac trase paru kilometrów i probelm zapowietrzenia ponownie wystapił, mimo że jest pełby bak.. po podpięciu do komputera nie znajduje żadnych błędów. Silnik 2,2 dti Y22dtr. Macie może pomysł co może być nie tak? Czy wymiana pompy coś zmieni?

A kolega próbował odpalić ze zdjętą wtyczką czujnika temperatury, tak żeby świeczki zagrzały?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP