Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Wymiana silnika X20DTL


Guest viki007
 Share

Recommended Posts

Guest viki007

Otóż takie pytanie jest taka możliwość wymiany silnika X20DTL na X20DTH? Albo jak zwiększyć moc tego silnika, nie oczekuje osiągów jakiś niesamowitych ale jakieś większej dynamiki choćby do wyprzedzania... 82KM to nie dużo i czuć różnice jak się przesiadam do 101konnej vectry. Zaznaczam że nie zależy mi na osiągach wyścigowych. Możecie coś poradzić co by tu najlepiej zrobić i ile by kosztowało? Vectra jest z 97r a nie chce wymieniać gdyż jest w bardzo dobrym stanie ogólnym i blacharskim... Licze na pomoc i dziękuje za rady;)

Link to comment
Share on other sites

Otóż takie pytanie jest taka możliwość wymiany silnika X20DTL na X20DTH? Albo jak zwiększyć moc tego silnika, nie oczekuje osiągów jakiś niesamowitych ale jakieś większej dynamiki choćby do wyprzedzania... 82KM to nie dużo i czuć różnice jak się przesiadam do 101konnej vectry. Zaznaczam że nie zależy mi na osiągach wyścigowych. Możecie coś poradzić co by tu najlepiej zrobić i ile by kosztowało? Vectra jest z 97r a nie chce wymieniać gdyż jest w bardzo dobrym stanie ogólnym i blacharskim... Licze na pomoc i dziękuje za rady;)

powinno byc w vb-diesel

tu masz lekture

Link to comment
Share on other sites

Guest viki007

powinno byc w vb-diesel

tu masz lekture

Wielkie Dzieki;) Błąd tez już poprawiony ;) Szkoda że przez te 4 lata tak ceny wzrosły... teraz jak patrzyłem po stronach chipowanie ok 1200zł

Link to comment
Share on other sites

Kolego chip w twoim przypadku bedzie i tak najtanszym rozwiązaniem:) a jesli bedziesz mial mało mocy zawsze mozesz zdecydowac sie na swap silnika:) ale wydaje mi sie ze powinieneś byc zadowolony po wgraniu wirusa hehe:)

Link to comment
Share on other sites

Przechodzenie z DTL na DTH wiąże się ze zmian silnika, skrzyni, mocowań tych dwóch elementów, sprzęgła, lewarka zmiany biegów (w dth jest linkowe) wymianą instalacji elektrycznej, komputera, pompy paliwa,przepływki, reszta osprzętu pozostaje ta sama.

Link to comment
Share on other sites

Guest viki007

Przechodzenie z DTL na DTH wiąże się ze zmian silnika, skrzyni, mocowań tych dwóch elementów, sprzęgła, lewarka zmiany biegów (w dth jest linkowe) wymianą instalacji elektrycznej, komputera, pompy paliwa,przepływki, reszta osprzętu pozostaje ta sama.

Dziękuje za cenne informacje wiec wymianę wybiłem sobie z głowy. A może orientujecie się gdzie w stolicy lub okolicach jest jakiś dobry i pewny zakład w którym Chipa mogę zrobić? Teraz co prawda śniegi się zaczęły ale chciałbym się na wiosnę przygotować i zrobić to bo z ta mocą trochę się męczę...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP