Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Brak ogrzewania


 Share

Recommended Posts

Otóż ostatnio była u mnie (x20xev) robiona uszczelka pod głowicą i od tamtego czasu nie mam ogrzewania. Czy jest fizycznie możliwe aby ta naprawa i ogrzewania mogły mieć ze sobą coś wspólnego??? Dodam tylko że mam climatronic, nawiewy chodzą tak jak chodziły przy ustawieniu na auto i zmianie temperatury też jest różna moc nadmuchu tak jak to też było wcześniej tylko nie leci ciepłe powietrze. Mogli mechanicy coś przypadkiem zepsuć??

Link to comment
Share on other sites

Sprawdż zawór trójdrożny ogrzewania-sterowany jest podciśnieniem.

Poziom plynu w zbiorniczku wyrównawczym ok ?

Tak płynu nic a nic nie ubywa. Jak rozumiem to ten zawór na podszybiu w okolicach filtra kabinowego??? Hmmm a jak go sprawdzić??

Link to comment
Share on other sites

Nie to nie ten -szukamy tego

http://allegro.pl/za...1297525980.html

mógł spaść wężyk -lub go mechanik nie podłączył.

Dobra to już wiem który to. Tylko teraz pytanko ma ktoś może screena z epc aby pokazać gdzie dokładnie idą wszystkie rurki od tego zaworu???

Link to comment
Share on other sites

Wężyk sterujący -czyli od podciśnienia.

Zapomniałem dopisać. :rolleyes:

Sprawdziłem dzisiaj zawór i wszystko jest podpięte tylko jak go mogę sprawdzić?? Czy On rzeczywiście działa??

Edited by Tajmir
Link to comment
Share on other sites

Witam! Moja vb klimatronik nie grzeje.Wczorajszy powrót z pracy do domu był koszmarem!Sprawdzałem już wszystko co radziliście wyżej:zawór trójdrożny ok, wszystkie przewody gorące; nagrzewnica gorąca; temperatura 80-90 st dmucha zimno.Martwi mnie jedna rzecz, ubywa płynu i jest mokry dywanik pasażera.Gdzie mam szukać usterki?POMÓŻCIE!

Edited by kaczorekkk25
Link to comment
Share on other sites

sprawdzę to jak odpalę , bo na razie zamarzła instalacja gazowa ,możliwe jest że parownik przy sekwencji może zamarznąć?

Cos mi sie wydaje ze Ci Twoi magicy cos zle polaczyli.

Link to comment
Share on other sites

odpaliłem , pół dolnej konsoli rozkręciłem , nagrzewnica aż parzy a ciepła brak , dmucha zimno ręce opadają , do tej pory odpalała bez żadnych zarzutów ,co robić może ktoś mi coś doradzi?

przypuszczam ze jakaś klapka, się nie zamyka , albo nie otwiera , jak to sprawdzić , nie wiem ? , może ktoś miał podobny problem.

Edited by kaczorekkk25
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

A więc odświeżając temat:

Termostat wymieniony, przewody podciśnienia posprawdzane, zawór trójdrożny sprawdzony organoleptycznie ( wszystkie 3 rurki ciepłe), płynu nie ubywa, pod nogami kierowcy jaki i pasażera suchutko a w aucie zimno.... :( Co przeoczyłem????

Edited by Tajmir
Link to comment
Share on other sites

Zanim wymienisz nagrzewnicę -próbowałes zresetować klimę?

Tak klima była resetowana (przyciśnięcie przycisku AUTO i OFF na kilka sekund) i dalej nic. A jak bez wybebeszania połowy deski sprawdzić nagrzewnice???

Edited by Tajmir
Link to comment
Share on other sites

Guest kamillis

Ja to swoją sprawdzałem w taki sposób (mam nadzieje że prawidłowy) Włączyłem auto i wyłączyłem klimę pochodziło jakiś czas temp. płynu na 90 stopni. Ciepło jest włączam nadmuch ciepło leci przez kilka sekund potem leci zimne. Zauważyłem również że leci ciepło ale na małych obrotach nadmuchu. Dla mnie to oznacza koniec nagrzewnicy :( Trzeba ją wymienić.

Link to comment
Share on other sites

Ja to swoją sprawdzałem w taki sposób (mam nadzieje że prawidłowy) Włączyłem auto i wyłączyłem klimę pochodziło jakiś czas temp. płynu na 90 stopni. Ciepło jest włączam nadmuch ciepło leci przez kilka sekund potem leci zimne. Zauważyłem również że leci ciepło ale na małych obrotach nadmuchu. Dla mnie to oznacza koniec nagrzewnicy :( Trzeba ją wymienić.

To chyba i u mnie w takim razie będzie nagrzewnica do wymiany. tylko mniej więcej jakie koszty??? Autko z klimatronikiem

Link to comment
Share on other sites

To całe to ustrojstwo trzeba wyciągać??? Samej nagrzewnicy nie można wymienić??? Ile mechnik może za robocizne za to krzyknąć?? Pewnie sporo...;/

Edited by Ravcio1985
Link to comment
Share on other sites

sama nagrzewnice wymienisz :P

to na rysunku to calosc pod deska odpowiedzialne za rozprowadzenie powietrza itp :)

z climatronikiem wiecej zabawy niz ze zwykla klima lub bez klimy.

Edited by Ravcio1985
Link to comment
Share on other sites

Guest kamillis

Co do kosztów :) Zależy czy będziesz to robić sam czy pójdziesz z tym do mechanika :) Koszt nagrzewnicy w granicach od 100 do 160 :) Bynajmniej jak sam sprawdzałem. Ile może wziąć mechanik nie mam pojęcia mój miał się określić ale nie mógł się zdecydować więc sam to zrobię :)Mam tylko nadzieję że nie będę musiał ściągać całej deski :)

Link to comment
Share on other sites

Zrobić sam to bym może i zrobił ale nie mam kanału by wejść pod auto i wypiąć przewody od wody, a takich długich łapek by od góry wyciągnąć też nie posiadam...no i trochę zimno teraz tak na dworzu robić...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP