Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Vectra B 2.0 +gaz spalanie


kamilek1658
 Share

Recommended Posts

Witam. Od miesiaca mam Vectre B 2.0 99r + gaz sekwencja. Normalnie wszyscy piszą ze te auto na gazie powinno palic jakies okolo 10 lub 11 litrów gazu na 100 km. A umnie wychodzi okolo 13-14 i to wiekszosci na trasie i dodam to tego ze ma tez spadek mocy bo na 136 km jest za wolny bo jezdzilem takim samym i byl o wiele bardziej szybszy. Dlaczgo pali mi tak duzu i dlaczego jest taki słaby czy ktos moze wie ? Słyszalem cos o jakiejs sondzie w gazie gdy jest niesprawna to moze byc taki problem ze spalaniem i spadkiem mocy

Link to comment
Share on other sites

Może podaj jakieś szczegóły tej instalacji, elektronika, reduktor, wtryskiwacze. Dawno temu byłeś na regulacji? Check Ci się świeci? Jak tak to sczytaj błędy, porada jest na stronie głównej.

Link to comment
Share on other sites

gaz był zakładany miesiac temu i bylo wszystko ok na kontroli. Dane gazu : reduktor OMUL, elektryka AEB, wtryskiwacze OMUL/AEB. Ok zaraz poszukam na stroni. Radecki_VKP własnie tak mowia mi wszyscy ze powinien palic ok.9 l w trasie. Bo mowiac szczerze niejechalem wiecej nic 110 km/h i spalal mi 13 litrow. Check swieci mi sie tylko przy zapalaniu i zaraz gasnie tak jak byc powinno

Edited by kamilek1658
Link to comment
Share on other sites

Moja VB 18 16V tez kiedyś paliła nawet 15 litrów gazu mimo instalki Kolteca ale problem miałem ze świecami , po wymianie świec jak ręką odjął i spalanie spadło do 8 - 9 litrów gazu.

Link to comment
Share on other sites

moja vb 2.0 16 pali mi w trasie w 4 opsoby przy jezdzie 110 km/h ok 8.5 raz zeszedlem nawet do 8 w instryukcji obslugi pisze ze najoszczedniejsza jazda jest przy 90 km i ma norme spalania 5.7 silnik 2.0 ale w to to nigdy nei uwierze. chyba ze bym jechal sam na nowych lozyskach i oponach 155/65/15 hehe

a z innej beczki.

moja viktoria smiga bez zarzutów tylko np jak stoje w korku i chce sobie przelaczyc z lpg na pb to potrafi mi zgasnac nawet . w lazelznosci gdzie zatankuje gaz ale czamu tak jest ??? na shell power jest ok ale na inych potrafi zgasnac jak chwilke pochodzi na lpg i wlasnie przy przelaczaniu gasnie :( filtry nowe wiec /???? moze zmniejszyc xczas zmiany ???? bo sie chlodniej zrobilo i cos sie zmienia tam w gazie ????

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Moja Viki też paliła 14-15l/100km i okazało się że powodem tego było jedno z podciśnień gdzieś w okolicach krokowca (akurat wyszło przy innym problemie). Teraz wróciło do normy ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Witam jestem nowy w klubie :loli: Moja Vectra 2.0 16V combi pali 14l.przy jezdzie po mieście.Czy to norma tego modelu przy sekfencji?

przy sekfencji to nie wiem, ale chyba chodziło o sekwencje, podstawowe pytanie ile w tych samych warunkach spala benzyny? Jeśli np 12 to dodaj do tego ok 20-25% i masz realne spalanie gazu, jak się nie zgadza do regulacji.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP