Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Brak mocy, zgrzytanie w silniku


Guest Dj Rado
 Share

Recommended Posts

Guest Dj Rado

Witam forumowiczów. Mam problem z moim X16SZR, go odpalę jakoś chodzi, gdy wcisnę gaz do oporu nie może wejśc na obroty, stoi w miejscu. Dodatkowo szarpie dosyc ostro w trakcie jazdy, wtedy zapala mi sie CHECK, sprawdzalem kod i wyszlo za bogata mieszanka, raz wyskoczyl mi blad mieszanki cz cos w tym stylu, gdy popuszcze sprzego gasnie. Do tego doszlo mi dziwne zgrzytanie w silniku co jakis czas, myslalem ze to moze klin na wale poszedl i halasuje. Prosze was o pomoc, co to moze byc.

Przeczyscilem wtryski, zmienilem filtr powietrza i nic nie daje, nie wiem gdzie w tym silniku znajduje sie EGR aby go wyczyscic, wyczytalem gdzies na forach ze dlawienie moze wystepowac od termostatu powietrza, ale czy to prawda?

Link to comment
Share on other sites

Witam forumowiczów. Mam problem z moim X16SZR, go odpalę jakoś chodzi, gdy wcisnę gaz do oporu nie może wejśc na obroty, stoi w miejscu. Dodatkowo szarpie dosyc ostro w trakcie jazdy, wtedy zapala mi sie CHECK, sprawdzalem kod i wyszlo za bogata mieszanka, raz wyskoczyl mi blad mieszanki cz cos w tym stylu, gdy popuszcze sprzego gasnie. Do tego doszlo mi dziwne zgrzytanie w silniku co jakis czas, myslalem ze to moze klin na wale poszedl i halasuje. Prosze was o pomoc, co to moze byc.

Przeczyscilem wtryski, zmienilem filtr powietrza i nic nie daje, nie wiem gdzie w tym silniku znajduje sie EGR aby go wyczyscic, wyczytalem gdzies na forach ze dlawienie moze wystepowac od termostatu powietrza, ale czy to prawda?

termostat nie ma nic wspolnego z dlawieniem silnika,ma tylko wplyw na temperature

masz LPG czy PB ?

moze sonda ci sie konczy ?

Link to comment
Share on other sites

Guest Dj Rado

No właśnie chodziło mi o ten wtryskiwacz. Jak EGR nie pomoże, to wstawiam do mechanika, a jeśli chodzi o sondę, ile powinna miec przy dobrym dzialaniu i pracy? 0,1 ?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP