Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

nowy pasek wieloklinowy


Guest Gumix8088
 Share

Recommended Posts

Guest Gumix8088

Panowie, tydzień temu wymieniłem pasek wieloklinowy bo (stary już latał na rolkach), założyli mi katalogowo 1902mm (stary pasek był 1900mm)no i okazało się ,że z amortyzatora rolki napinacza leci, wiec wymienili mi całą rolkę z tym amortyzatorkiem.Wyjechałem z warsztatu, podjechałem pod dom i przy parkowaniu zaczął mi pasek piszczeć.wkurzyłem się pojechałem znowu do warsztatu, skręciłem kołami na maxa i przy obciążeniu pasek piszczał jak zwariowany.Stwierdzili ,że pasek jest za długi, może nowa rolka jakaś mniejsza czy coś i się ślizga. Założyli mi 1893mm i ok. znowu podjeżdżam pod dom, parkuję i PISZCZY! wiec za telefon i dzownię do gości ze znowu to samo.Powiedzieli ,że to pompa wody pada i to od niej, tylko przed wymianą takich problemów nie miałem. Co zrobić? gdzie szukać problemu? Piszczenie pojawia się jak skręce kołami na maxa i obciążenie jest takie ,że aż samochód przysiada lub jak podjeżdżam bo jakiś burtnik.

Link to comment
Share on other sites

Guest Gumix8088

Ale jednak po zmianie paska na krótszy, to piszczenie jest mniej uciążliwe, i pojawia się w skrajnych momentach, natomiast przy tym dłuższym o wiele częściej piszczało. W sumie nie wiem co robić. Pasek i rolka napinacza nowa, wiec odpadają. Pompe wspomagnia wymieniać bo czasami popiskuje to bez sensu, albo pompę wody tak jak oni mówili. Czyli co? jeździć aż zacznie piszczeć jak porąbane i wtedy diganozować?

Link to comment
Share on other sites

Zapytam tylko czy masz dolna osłonę silnika?

Jej brak powoduje rzucanie na pasek wody przez koło i pisk w skrajnych położeniach kierownicy.

Edited by drano
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP