Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

hamulce - problem


Guest czajan
 Share

Recommended Posts

No to tak... swiezo upieczony kierowca i posiadacz vectry b

dzis rozpedzilem autko i z wcisnietym sprzeglem wcisnalem 3-4 razy mocno i szybko hamulec (tak do granicy blokady kol i wlaczenia sie abs)... za kazdym razem pedal stawal sie twardszy az w koncu przy 5 wcisnieciu do oporu autko praktycznie przestalo hamowac... prawdopodobnie wystawiajac noge za drzwi zahamowalbym szybciej. Pedal twardy sily hamowania zero (prawie) . druga proba (oczywiscie pusta prosta droga...) na biegu.. to samo. po serii wcisniec hamulec twardy i koniec hamowania. Trzeba puscic pedal i odczekac 2 sek zeby znowu mozna bylo normalnie hamowac....

czy to normalne i poprostu nie wolno tak robic jak sie ma abs czy cos siada / siadło

troche nie milo by bylo stracic hamulce przed skrzyzowaniem czy cos

<_<

Link to comment
Share on other sites

z tego co pamietam to przy dwu czy trzy ktornym szybkim nacisnieciu hamulca wylacza sie abs.

sprawdz czy przy pojedynczym hamowaniu( tzn raz wcisnij hamulec do oporu i trzymaj) samochod zahamuje.

Link to comment
Share on other sites

^^^ nie wiemy jaki kolega ma silnik ;)

pompy vacum są tylko w doładowanych jednostkach, w wolnossących podciśnienie jest brane bezpośrednio z kolektora ssącego.

Link to comment
Share on other sites

Normalny objaw, pompa vacum nie nadąża zrobić podcisnienia. Nic sie nie dzieje :)

noto mnie pocieszyles :piwoj: juz szykowalem kase na naprawe

^^^ nie wiemy jaki kolega ma silnik ;)

pompy vacum są tylko w doładowanych jednostkach, w wolnossących podciśnienie jest brane bezpośrednio z kolektora ssącego.

2.0 DI 16V (X20DTL)

Dziekowac za pomoc ;]

Edited by czajan
Link to comment
Share on other sites

to uzupełnij wpis o silniku, żeby następnym razem nie trzeba było się zastanawiać jak masz silnik, itp ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP