Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Nie zapalający się "check engine" - problem z odpaleniem


Guest kozi291
 Share

Recommended Posts

Guest kozi291

Witam, od kilku dni mam problem z odpaleniem auta (Vectra B, 2.0 DTI)w szczególności jak jest ciepły. Zauwarzyłem, że jak jest wszystko ok to po włączeniu zapłonu na chwilę zapala się żółta kontrolka "check engine" i gaśnie i wtedy bez problemu auto odpala. Natomiast czasmi jest tak że włączam zapłon i kontrolka się nie zaswieci i wtedy wogule auto nie odpala, jak ta kontrolka się nie zaświeca to jeszcze zauważyłem że chodzą wentylatory na chłodnicy. Jak przestają chodzić to wyłączam zapłon włączam i wtedy wszystko wraca do normy. Proszę o pomoc.

Link to comment
Share on other sites

Jesteś pewny ,że to chek a nie kontrolka grzania swiec?

Jeśli jest jednak tak jak piszesz-to na poczatek spróbowałbym podpiąć Techa.

P.S.

Pisz w dziale VB-diesel. :unsure:

Edited by drano
Link to comment
Share on other sites

Guest kozi291

Tak napewno to jest kontrolka check engine.

Odnośnie programu Tech2 - mam kabel pod USB taki jak do VW (KKL) podłączam do Vectry ale program wywala mi info "Przełacz na pin 7" - czy do Vectry musi być jakiś inny kabel ?

Poczytałem na forum trochę i mam pytanie czy to nie bedzie problem z czujnikiem temperatury tym przy termostacie ?

Link to comment
Share on other sites

jesli włacza Ci sie wentylator silnika to sprawdz po maska jest taka skrzyna z bezpiecznikami tam jak cos nie styka to własnie auto nie odpala i włączaja sie wentylatory:) sprawdz te bezpieczniki a potem bedziemy myslec dalej, moze ktos z kolegów wypowie sie od czego te bezpieczniki są bo ja miałem taka sytuacje własnie jak Ty masz i okazało sie ze wyciagli mi bezpiecznik z tamtąd( koledzy mi żart zrobili)

Edited by kokus
Link to comment
Share on other sites

Guest kozi291

jesli włacza Ci sie wentylator silnika to sprawdz po maska jest taka skrzyna z bezpiecznikami tam jak cos nie styka to własnie auto nie odpala i włączaja sie wentylatory:) sprawdz te bezpieczniki a potem bedziemy myslec dalej, moze ktos z kolegów wypowie sie od czego te bezpieczniki są bo ja miałem taka sytuacje własnie jak Ty masz i okazało sie ze wyciagli mi bezpiecznik z tamtąd( koledzy mi żart zrobili)

Sparwdziłem i tam bezpieczniki sa ok.

Link to comment
Share on other sites

hmmm,

pozostaje podjechać na kompa i sprawdzić co jest nie tak <_<

a świece żarowe są ok?

Edited by juras7
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP