Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Palacy sie bezpiecznik


Guest chweda
 Share

Recommended Posts

Witam mam taki problem kupilem dzisiaj zarowki ledowe niebieskie i wymienilem jak na razie w zegarku i zapalniczce jutro mam zamiar wymienic w przelaczniku no i w konsolo srodkowej no i wymienilem te dwie zarowki i nie wiem gdzies sie zrobilo jakies zwarcie bo zobaczylem ze nie mam podswietlania licznika sprawdzilem bezpieczniki no i byl jeden spalony 10 czerwony ostatni w ostatim rzędzie no wiec wymienilem go i odrazu sie spalil i wymianielem z 3 razy i za kazdym razem sie odrazu palil w czym moze byc problem a i dodam jeszcze ze wyciagalem wlacznik swiatel mijania na poczatku wyciaglem samo to pokretlo od swiatel i regulacji jasnosci licznika a potem calosc tzn ten wlacznik i wlaczink swiatel przeciwmglowych itp czyli ta calosc wlacznikow , a i jeszcze bym zapomnial to od regulacji jasnosci licznika tak jak by sie zablokowalo i leciutko idzie w prawo i lewo przedtem wiecej sie dalo regulowac prosil bym o jak najszybsze odpowiedzi z gory dzieki

Edited by chweda
Link to comment
Share on other sites

Na klapce masz numery bezpiecznikow-jesli podajesz jakas informacje,to podaj numer-ulatwi to szalenie prace.

Co bys sobie nue utrudnial zycia,i zdecydowanie wiecej popalil w instalacji,proponuje Ci zaopatrzyc sie w:

-przepalony bezpiecznik

-2 przewody

-oprawke wraz z zarowka.

Przepalony bezpiecznik jest lepszym i bezpieczniejszym rozwiazaniem,niz grzebanie za zywca z przewodami.

Wpinasz przewody do bezpiecznika (od gory oczywiscie!-kropla cyny przytrzyma je bez problemu)-podpinasz pod to zarowke i masz tester gotowy.Zarowka z przedzialu 5-10W.

Wpinasz cale ustrojstwo,wlaczasz zaplon i demontujesz teraz kolejno to,w czym grzebales.

Tylko ostroznie z srubokretami itp- w instalacji masz napiecie.

Zacznij najpierw od wylacznika swiatel,zegarek,zapalniczka,na koncu licznik.(od najprostrzych do najtrudniejszych elementow)

Jesli w ktoryms momencie przy demontazu zgasnie zarowka,to znak,ze wlasnie wyjales to,co sprawia klopoty.

Ogladnij dobrze mocowanie zarowek-sa one obracane,i prawdopodobnie,ktoras jest niepoprawnie wlozona-zwiera z soba sciezki.

Jesli montowales diody led-sprawdz poprawnosc montazu (czy jakas nozka nie dotyka tam,gdzie nie potrzeba)

"Nabroiles" nieco-wiec w najgorszum przypadku ponownie rozbierzesz pol auta ;)

Zawsze sprawdzaj przed zamontowaniem,czy wszystko poprawnie dziala-unikniesz tego typu wpadek.

Prosciej sie nie da wytlumaczyc czy zobrazowac.

Pozdrawiam.

Edited by recces
Link to comment
Share on other sites

Na klapce masz numery bezpiecznikow-jesli podajesz jakas informacje,to podaj numer-ulatwi to szalenie prace.

Co bys sobie nue utrudnial zycia,i zdecydowanie wiecej popalil w instalacji,proponuje Ci zaopatrzyc sie w:

-przepalony bezpiecznik

-2 przewody

-oprawke wraz z zarowka.

Przepalony bezpiecznik jest lepszym i bezpieczniejszym rozwiazaniem,niz grzebanie za zywca z przewodami.

Wpinasz przewody do bezpiecznika (od gory oczywiscie!-kropla cyny przytrzyma je bez problemu)-podpinasz pod to zarowke i masz tester gotowy.Zarowka z przedzialu 5-10W.

Wpinasz cale ustrojstwo,wlaczasz zaplon i demontujesz teraz kolejno to,w czym grzebales.

Tylko ostroznie z srubokretami itp- w instalacji masz napiecie.

Zacznij najpierw od wylacznika swiatel,zegarek,zapalniczka,na koncu licznik.(od najprostrzych do najtrudniejszych elementow)

Jesli w ktoryms momencie przy demontazu zgasnie zarowka,to znak,ze wlasnie wyjales to,co sprawia klopoty.

Ogladnij dobrze mocowanie zarowek-sa one obracane,i prawdopodobnie,ktoras jest niepoprawnie wlozona-zwiera z soba sciezki.

Jesli montowales diody led-sprawdz poprawnosc montazu (czy jakas nozka nie dotyka tam,gdzie nie potrzeba)

"Nabroiles" nieco-wiec w najgorszum przypadku ponownie rozbierzesz pol auta ;)

Zawsze sprawdzaj przed zamontowaniem,czy wszystko poprawnie dziala-unikniesz tego typu wpadek.

Prosciej sie nie da wytlumaczyc czy zobrazowac.

Pozdrawiam.

Dobrze Recces radzi ! A być może, skoro piszesz, że pokrętło od regulacji jasności Ci się zablokowało. To powiem tak, one może robić zwarcie. Tam pracuje taki kawałek blaszki po opornicy. Jeśli złożyłeś niepoprawnie, to ta blaszka pewnie robi zwarę. Proponuję najpierw wymontować włącznik świateł. Zapodać bezpiecznik i będzie sprawa jasna. Jak to nie to, to jak kolega napisał, być może któraś nóżka od LEDa robi zwarę w którymś włączniku ?

Link to comment
Share on other sites

Niech Kolega najpierw wypier****** te LED-owe cacusie do podswietlenia. LED-y sa spolaryzowane w przeciwienstwie do zarowek. Zalozysz zle, nastapi przebicie diody i od tego momentu dioda jest jak zwora - robi zwarcie

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP