Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Pomocy x18xe1 Co z tym zrobić


Lutio
 Share

Recommended Posts

Witam kolegów forumowiczy i jednocześnie proszę o pomoc . Tydzień temu po przejechaniu dystansu około 50 km i dobrym rozgrzaniu silnika moja viki zaczęła pracować bez jednego baniaka . Auto zaczeło być mułowate kompletny brak mocy .Po ostygnięciu silnika problem znikną ale po jego ponownym rozgrzaniu problem powracał . Podejrzewałem świece więc wymieniłem na nowe ale wczoraj po powrocie z pracy (5 km)zgasiłem viki na chwilkę i ponownie odpaliłem i znowu jeden baniak nie działał CHeck oczywiście się świecił przy tym jak silnik miał tą dolegliwość ale kontrolka gasła gdy silnik pracował normalnie. Sczytałem manualnie błędy i wyszło mi 0354 P0354,"Obwód pierwotny/wtórny cewki zapłonowej D - usterka" . Proszę o pomoc od czego zacząć . Co może być zepsute???

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

wybacz nie jestem dobry jeśli chodzi o mechanikę ale czy DIS i cewka to to samo

?? Uważasz że wymiana cewki pomoże??

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Najlepiej poszukaj kogos z forum z twoich okolic imoze podmien na chwile. Jesli po podmianie bedzie dobrze to po problemie.

Niestety DIS troche kosztuje, nie pchaj się w tanie zamienniki bo podobno szybko siadaja.

DIS=cewka

Edited by vici b
Link to comment
Share on other sites

No to już zdążyłem zobaczyć ile kosztuje i wiem że na tym nie ma co oszczędzać . Tylko czy to aby na pewno to . Miał ktoś podobne objawy . Lub takie same błędy ? A może ktoś wymieniał cewkę u siebie i mógł by przybliżyć jakie miał problemy przed wymianą? I jakie kody błędów

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Witam miałem podobny problem LECZ NIE CHCE CIĘ WPROWADZIĆ W BŁĄD A WIĘC . U mnie po rozgrzaniu silnika choć trochę, oświeciła się kontrolka, silnik zaczął falować i prawie nie jechał max 40 km/h okazało się ,że to czujnik położenia wału bo gdy silnik jest zimny to normalnie palił i jeździł.

Link to comment
Share on other sites

Problemy najczęściej pojawiają sie po rozgrzaniu, przerywa nie pali na wszystkie gary. Dis narazony jest na dużą temperaturę i dlatego się psuje. 

Kiedyś użyczałem swojego disa forumowiczowi z VU miał własnie takie objawy i po podmianie wszystko wróciło do normy.

Link to comment
Share on other sites

U mnie na zimnym też wszystko ok lecz na rozgrzanym brakuje jednego baniaka. Po ostygnięciu wraca wszystko do normy. przez sobotę i niedzielę będę w Rzeszowie jeśli był by ktoś tak dobry i zechciał by użyczyć swojej cewki na moment to był bym wdzięczny,Jeszcze jakieś pomysły macie koledzy?? Help

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Kolego jak nie znajdziesz chetnego na podmiakę, to kup używanego oryginalnego DISa za jakies 100-140zl. Jesli bedzie dobrze po podmianie to troche jeszcze na nim pojeździsz. Na forum w dziale Sprzedam na pewno ktos ma DISa.

Link to comment
Share on other sites

Dzięki kolego za informacje bardzo mi pomogłeś . Dałem właśnie info na podkarpackim o tym żeby się na chwilkę zamienić ale jeśli nie poskutkuje to spróbuje zrobić jak mówisz . Lecz wolał bym się zamienić wtedy było by najlepiej. Koledzy z Podkarpacia HELP

Dzięki kolego za informacje bardzo mi pomogłeś . Dałem właśnie info na podkarpackim o tym żeby się na chwilkę zamienić ale jeśli nie poskutkuje to spróbuje zrobić jak mówisz . Lecz wolał bym się zamienić wtedy było by najlepiej. Koledzy z Podkarpacia HELP

Witam zamykam temat . Po wymianie Cewki problem miną , troszkę to zabolało mój portfel . Pozdrawiam.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Guest arek1982

Problemy najczęściej pojawiają sie po rozgrzaniu, przerywa nie pali na wszystkie gary. Dis narazony jest na dużą temperaturę i dlatego się psuje. 

Kiedyś użyczałem swojego disa forumowiczowi z VU miał własnie takie objawy i po podmianie wszystko wróciło do normy.

JA przeczytałem wasze opinie i macie racie ta cewka to szrot

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP