Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Followers 0
andrzej108

szarpanie silnika

12 posts in this topic

Witam mam taki problem od pewnego czasu. Otóż podczas jazdy szarpie mi silnikiem mam takie uczucie jakby nie palił na wszystkie cylindry muli się czasem załapuje i jedzie ok ale takie objawy są jak silnik się nagrzeje na zimnym silniku chodzi w miarę ok. Wymieniłem świece kable i nic nadal to samo podłączałem pod kompa i nic nie pokazuje żadnych błędów, cewkę podłączałem inną nic się nie zmieniło silnik podobnie pracował, wymieniłem przepływomierz i nic się nie zmieniło! W aucie mam silnik X20XEV w aucie mam zamontowany gaz sekwencje ale te objawy są na benzynie i na gazie nic się nie różni. Nie wiem już co to może być

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

sonda lambda, czujnik temperatury na kompa.

Wcale nie musi pokazywać błędów.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

I co, wiadomo, co sie w końcu tam było?

Mam podobną usterkę, podczas przyspieszania bardzo lekko szarpie, jakby przytrzymywało go coś. Jeszcze nie zczytałem błedów, po zczytaniu poinformuje, co było.

Pozdr.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam jestem tutaj nowy :)zakupiłem ostatnio własnie taka viki 1.8 16 i mam problem z szarpaniem..jak ruszam puscił bym sprzegło to jest 1-2szarpniecie.. jak włacze 2 bieg tesz jest podobnie..a pozniej juz w miare ok..ale jak przyspieszam to tez jest takie prawie nie odczuwalne szarpniecie..poduchy mam okej bo były sprawdzane..była urwana jedna "łapa" i myslałem ze to bedzie to ale jednak nie..co należało by teraz sprawdzic? kable? świece mam orginalne i dobre bo były sprawdzane u zaufanego mechanika

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> macie jakies pomysły?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś zdecydowałem się na zakupienie oryginalnego czujnika siemens mam nadzieje że pomoże. Wyczytałem na forum omegi że kolega założył zamiennik i nie odpalił auta a na starym paliło auto a kupił oryginalny siemensa i było ok. U mnie tez takie były objawy że na zamienniku nie odpalił a na stary palił tylko chodził nierówno i szarpie podczas jazdy.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)

podobne objawy miałem w c18nz diagnoza była taka

pęknieta głowica między zaworami .Sprwdz kompresje na zimnym i na ciepłym silniku

Edited by lukaszsolecki
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wymieniłem czujnik położenia wału (oryginał) niby lekka poprawa ale nadal przerywa pomysłów mi już brak nie wiem o co robić dalej co sprawdzić.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dziś byłem we Wroc na Przemkowskiej. Poza tym, że miałem mapy poprzestawiane (podobno od gazu) - przywrócił ust. fabryczne, i kazał pojechać (ale tylko na banzynie) do gazownika, żeby ten ustawił mapy w komp. gazu tak jak jest w aucie. Poza tym ... dwa przewody wysokiego napiecia były poluzowane. Teraz viki mruczy jak kotek i jeździ jak szatan.

Sprawdź przewody, może problem tkwi w takiej pier**le.

Pozdr.

Please login or register to see this quote.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś wymieniłem ECU na drugi i żadnych zmian z tego co zostało to tylko czujnik spalania stykowego no i cewka ponoć można sprawić cewkę czy jest ok możne ktoś mi to opisać lub podesłać link gdzie to jest opisane.

Gdy auto zimne odpalę i jadę to aż chce się jechać moc wszystko ok ale jak tylko się zagrzeje jak termostat puści to masakra nie idzie jechać jak tylko dodaje gazu to przerywa i na benzynie i na gazie a gdy bardziej się nagrzeje po dłuższej jeździe to jest problem z przełączeniem się na gaz, przełącza się a po chwili z powrotem na benzynę temperatura na zegarze pokazuje 80 tak normalnie jak zawsze. KOLEDZY POMOCY !!!!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam..z tego co tutaj czytam to trudno wywnioskowac co moze byc..jest troche lepiej ale itak jak dodam gazu to sa takie delikatne szarpniecia..i co wy na to?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam identyczne objawy. wydaje mi sie ze moza przytkany katalizator ale nie wiem to tylko0 pdejzenie. nie wiem co z nim moze byc. dzis sie dowiedzialem ze moze to byc luz na kole od pompy wodnej (temu szarpie przy dodawaniu gazu bo sie przyblokowuje) zaraz pojde rozkrecac viki i jak wroce to napisze czy to jest przyczyna czy nie

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.