Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

check engine świeci cały czas


Guest maxiu127
 Share

Recommended Posts

Guest maxiu127

Witam.

Sory ale od dwóch dni szukam i czytam i nic nie znalazłem.

Chodzi o to, że tuż po odpaleniu ( pali na cyk ) zaświeca się kontrolka silnika, trzyma 1 tys obrotów, nie reaguje na pedał gazu. Jak się troszkę rozgrzeje to lekko reaguje ( 1300 obrotów max..). Stało się to za 4 razem jak mi się zdaje ruszałem wszystkim co możliwe w silniku ( wtyczki, elektrozawory, wężyki ciśnienia)wracało do normy i znikała kontrolka. Aż do teraz już nic nie pomaga. Chodzi krótko i gaśnie. Ale nie zawsze. Wiem, że muszę zrobić diagnozę kompem ale mieszkam za granicą i jest mały problem. Czy przed diagnozą mogę sam spróbować naprawić ten problem??? Podejrzewam, że to pompa wtryskowa ale moim zdaniem nie odpaliłaby wcale. A ona trzyma tylko tysiąc obrotów i nic więcej....POMOCY szukałem na necie i na forach ale każdy opisuje muła a moja wiki jak wrzucę jedynkę lekko sprzęgło i zaraz gaśnie....

scholo wałem viki pod dom jest coraz gorzej odpala bez problemy ale zaraz gaśnie maxymalnie 3-5 min

Edited by Ravcio1985
Link to comment
Share on other sites

Witam 1630 Uszkodzenie w układzie regulacji kąta wyprzedzenia wtrysku 1503 Immobilizer - nieprawidłowa identyfikacja modułu immobilizera 0115 Czujnik temperatury silnika 0703 Uszkodzenie w układzie sterowania automatyczną skrzynią biegów - usterka konwertera momentu napędowego lub wyłącznika świateł hamowania „B 1635 Układ podgrzewania świec żarowych. Najbardziej nie pokoi mnie pierwszy błąd i drugi chociaż jakby imo padło to w ogóle nie powinien zapalic

Edited by kokus
Link to comment
Share on other sites

Guest maxiu127

Witam, ogólnie jestem załamany po wizycie w warsztacie. Dodam że mieszkam w Holandii więc tutaj wycenili naprawę auta na ok 800 euro !!!!!! W wydruku jaki od nich dostałem, napisali że chcą wymienić EGR, nie rozumiem, bo w błędach które występują nie pisze nic o EGR. Co robić ??? czujnik temperatury wymienię. co do pierwszego błędu to sam raczej nic nie zdziałam ?? Macie jakieś porady co robić??? Będę wdzięczny za każdą podpowiedź................

Link to comment
Share on other sites

No tak 800 euro troche drogo i watpie zeby to był egr a raczej jestem pewny ze nie jest, dlaczego im sie wydaje ze to egr? Na twoim miejscu poszukałbym innego dobrego mechanika. Poszukaj w internecie na pewno w Holandii jest duzo dobrych fachowców. Jak nic nie zdziałasz to przywiez auto tutaj naprawimy w 2 dni hehe:) i w mądrzejszych pieniądzach.

Link to comment
Share on other sites

Guest maxiu127

no nic ale i tak pozostaje chyba pompa do regeneracji?????

ale za te 800 euro mechanik powiedział tylko że do wymiany cały kolektor dolotowy razem z egr i tym siłowniczmiem ale z tegoo co pamiętam to jeździłem z zaślepionym wężykiem od siłowniczka dolotowego i było cacy czyli to nie to

oki jakoś poszło dogadałem sie z mechanikiem polskim na cene 600e ale jeszcze zależy od stopnia zepsucia pompy wtryskowej

Link to comment
Share on other sites

no nic ale i tak pozostaje chyba pompa do regeneracji?????

ale za te 800 euro mechanik powiedział tylko że do wymiany cały kolektor dolotowy razem z egr i tym siłowniczmiem ale z tegoo co pamiętam to jeździłem z zaślepionym wężykiem od siłowniczka dolotowego i było cacy czyli to nie to

oki jakoś poszło dogadałem sie z mechanikiem polskim na cene 600e ale jeszcze zależy od stopnia zepsucia pompy wtryskowej

Nie daj sobie kitu wciskać-spójrz tutaj

http://allegro.pl/pompa-wtryskowa-vp-44-opel-0470504011-i1322482924.html

starą wysyłasz -regenerowana wraca.

Link to comment
Share on other sites

Guest maxiu127

zadzwonie do mechanika i dam mu ten adres dzięki sliczne bo powiedział że jak stwierdzi że to pompa to sam moge se wybrać gdzie ją wysłać

Link to comment
Share on other sites

Guest maxiu127

witam.

Komputer pokazał za drugim razem więcej błędów niż poprzednio. Mechanik większość wykasował ale zostały dwa najważniejsze :

P 1631

P 1630

Jesteśmy umówieni na regenerację pompy. Jedzie do Grabowa. Bo okazało się że ten link który wrzucił drano, to z tą firmą współpracuje mój mechanik. Mam nadzieję że autko ożyje.

c.d.n.....

Link to comment
Share on other sites

Błedy jednoznacznie swiadczą o uszkodzeniu tłoczka przestawiacza kąta wtrysku i w konsekwecji uszkodzenia sterownika pompy -czyli najbardziej typowa awaria pompy VP44.

Link to comment
Share on other sites

Guest maxiu127

Tak wiem wiem, dzięki za info, ale tą usterkę spowodowało uszkodzenie mechaniczne. Dlatego pada elektryka, która u mnie była już chyba wymieniana bo widać że już raz mogło tak być. A to błędne koło.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest maxiu127

Witam ponownie. Autko odebrane już od mechanika koszt 1000e z lawetą. Zregenerowali mi pompę, była uszkodzona mechanicznie i elektronicznie. Poza tym skasowanie innych błędów. Ale mam kolejny problem: świeci mi check przy rozpędzaniu autka, powyżej 2,7 tys gaśnie. Mam kod błędu P 0400 i komp pokazuje u mechanika na egr. Mechanik powiedział że w pl mnie to wyniesie taniej bo tutaj to duuuży wydatek. A sam egr to już wydatek i nie do końca jestem pewien, że to akurat to, ponieważ mam uszkodzony siłowniczek klapek zawirowań i nigdzie nie mogę tego kupić. Czy macie jakieś pomysły?? A czy to możliwe, że przez tą usterkę którą mam auto traci na mocy nawet jak nie świeci się check, jest mułowate, i na jałowym max. obroty to 4tys.

Link to comment
Share on other sites

ten błąd nie zawsze oznacza EGR to jest ogólny błąd podciśnienia sprawdź wężyki podciśnienia czy nie są pęknięte może mechanik zakładając pompę źle podłączył wężyki choć nie wiem czy było mu to potrzebne sprawdź również kolanka i trójniki , wąż od IC sprawdź czy zaworek VACUM działa na forum są schematy jak powinny być wężyki podłączone

http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/66643-przewody-wezyki-podcisnienia-diesel-wymiana/page__st__40__p__1237237__fromsearch__1entry1237237

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP