Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

od czego jest śruba po lewej stronie pompy wtyskowej


Guest wloch
 Share

Recommended Posts

pompa2.jpg

witam,

wiecie może od czego jest śruba w pompie - na zdjęciu ją zaznaczyłem. I czy mogę ją bez obaw odkręcić - chodzi mi czy nić się nie przestawi w pompie.

Po podłączeniu kompresora zauważyłem tam wyciek.

http://www.ambersun.pl/pompa2.jpg

pompa2.jpg

witam,

wiecie może od czego jest śruba w pompie - na zdjęciu ją zaznaczyłem. I czy mogę ją bez obaw odkręcić - chodzi mi czy nić się nie przestawi w pompie.

Po podłączeniu kompresora zauważyłem tam wyciek.

http://www.ambersun.pl/pompa2.jpg

już wiem :) to jest blokada pompy. nie trzeba wsadzać trzpienia lub wiertła do wyjęcia pompy. wystarczy poluźnić, wyjąć podkładkę i dokręcić i pompa zablokowana.

A do wymiany mam oring na tej śrubie

Edited by wloch
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest damian47

to jak jest z ty oringiem? czy wymiana rozwiązała problem?pomóżcie bo mam ten sam problem a mechaniorowi juz sie pomysły skończyły jak to naprawić!

Link to comment
Share on other sites

autor postu nieodpowiada. napisałem do niego prywatną wiadomosc czy mu pomogło jak wymienił oring ale sie nieodzywa. tak to jest z ludzmi ze jak naprawi to juz nienapisze nic , jak ma problem to płacze na forum zeby pomóc. pozdrawiam wszystkich.

Link to comment
Share on other sites

autor postu nieodpowiada. napisałem do niego prywatną wiadomosc czy mu pomogło jak wymienił oring ale sie nieodzywa. tak to jest z ludzmi ze jak naprawi to juz nienapisze nic , jak ma problem to płacze na forum zeby pomóc. pozdrawiam wszystkich.

już odpowiadam: po podłączeniu kompresora przy baku, ropa mi zaczeła kapać właśnie tam.

Moim zdaniem bez kompresora nie da rady znaleść przyczyny zapowietrzania się, czyli nieszczelności.

Po wymianie oringu z pompy już nie ciekło, ale okazało się, że przewody powrotne są jednorazowe, tzn. raz założone trzymały, po zdjęciu i założeniu trochę kapało - przy podłączonym kompresorze.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ja również miałem problemy z ciężkim odpalaniem z rana i po wymianie oringu wszystko wróciło do normy :D Wymiary tego nieszczęsnego oringu to:

średnica zewnętrzna: 12mm

średnica wewnętrzna: 8mm

grubość: 3mm

Ten oring ma przekrój prostokąta lecz ja takiego nie spotkałem i zastosowałem o przekroju koła i grubości 2mm ale też jest dobrze. Wrzucam linka:oring

ten po lewej jest stary

Link to comment
Share on other sites

tak ale trudny dostep jest. trzeba odkręcic zbiorniczek płynu ukł. wspomagania, bagnet oleju i jeszcze przewody od klimy przeszkadzają. niestety troche sie z tym schodzi bo miejsca tam jest tyle że dwa palce tylko włożysz. oczywiście przewodów od klimy nie radze odkrecać

Edited by rafal831
Link to comment
Share on other sites

pierwsze słyszę aby ta sruba była od blokady pompy. widziałem jeżdżące auta bez tej podkładki i "z".... w jaki sposób ma ona coś blokować? Jestem szczerze ciekaw......

Link to comment
Share on other sites

rafal831 czy po wymianie tego oringu odpowietrzałes układ paliwa?????? a odnosnie tej podkładki co pisze rafja to masz racje u mnie tez jej niema pod tą srubą co niby słuzy do blokowanie pompy.

Link to comment
Share on other sites

rafal831 czy po wymianie tego oringu odpowietrzałes układ paliwa?????? a odnosnie tej podkładki co pisze rafja to masz racje u mnie tez jej niema pod tą srubą co niby słuzy do blokowanie pompy.

tak. trzeba odpowietrzyć układ

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Witam, mam ten sam problem.

Po przeczytaniu tego postu zabrałem się za odkręcenie śruby bez wyciągania pompy, ale nie zauważyłem żadnego oringa a poz atym średnica śruby to 10 mm a podany był wymiar 8 mm.

Była tam tylko podkładka miedziana i ją wymieniłem, czy ktoś miał podobnie czy może to już kiedyś było przerabiane?

[edit]

Czytałem inny temat na forum i opisane dwa przypadki, jeden z oringiem i podkładką tą jak na zdjęciu u góry a druga z podkładką miedzianą.

Edited by opiolka
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP