Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Followers 0
unknow2

Konserwacja zawieszenia

3 posts in this topic

Witam

Posiadam Vectre B z 2001 roku.

Auto jest dobrze utrzymane jednak amortyzatory(z przodu i z tylu) sa bardzo skorodowane normalnie wygladaja jakby auto stalo przez jakies 5 lat.

Bylem ostatnio w warsztacie na sprawdzeniu i wedlug mechanika i aparatury wszystko jest ok.

Mianowicie zajzalem pod auto i sie okazalo ze jest dosc zardzewiale nie bede dociekal jak to sie stalo, tylko prosze o porade jak sie pozbyc rdzy,

i jak zabezpieczyc podwozie i czesci zawieszenia przed korozja.

Dodam ze ostatni wymienialem wahacz z przodu i jak widzialem ile rdzy mam to uuuu. Stabilizatory rdza, zwrotnice rdza, ale chyba najgorsze to to ze

belki mam pordzewiale i musze to wlasnie wyczyscic i zabezpieczyc. (mam nadzieje ze nie musze wszystkiego wymieniac)

Pytanie czym, jakim srodkiem - farba, czy jakas chemia

z gory dziekuje i

Pozdrawiam

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to tak kolego ja właśnie niedawno to robiłem i tak jak mi polecono to najpierw rudą trzeba zedrzeć ja to zrobiłem szlifierką kątową(zamiast tarczy druciarka)Potem farbą antykorozyjną no a na koniec taka specjalna farba bitumiczna(ona właśnie niby ładnie to zabezpiecza przed wodą) i można ją stosować na wszystkie części podwozia(wahacze itp.)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostatnio robiłem w kilku samochodach: wstępnie szczotką drucianą ręczną następnie szczotką miedziowaną-stalową (podobno zawarta miedź trochę zabezpiecza metal przed korozją) na wiertarkę, przetarcie acetonem, podkład antykorozyjny (polecam śnieżkę urekor - moim zdaniem lepszy od hammerite), na koniec preparat APP U200 na bazie żywic syntetycznych i kauczuku.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.