Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

wymiana silnika


Guest pastyl
 Share

Recommended Posts

Witam

Mam pytanko :: Czy do mojej vectry b z 1998 roku w której obecnie jest silnik X16XEL może pasować inny nowszy poliftowy

Silnik 1.6 muszę go wymienić z powodu awarii , z góry dziękuję za pomoc

Edited by Ravcio1985
Link to comment
Share on other sites

Witam

Mam pytanko :: Czy do mojej vectry b z 1998 roku w której obecnie jest silnik X16XEL może pasować inny nowszy poliftowy

Silnik 1.6 muszę go wymienić z powodu awarii , z góry dziękuję za pomoc

bedzie pasowac,a moze od razu swap na 1.8/2.0 ? :)

Edited by Ravcio1985
Link to comment
Share on other sites

Nie tak szybko z obrażaniem .DZIĘKI za podpowiedzi a te niecałe 100 koników (część pozdychała)to mi wystarcza.Nie wiem tylko co z osprzętem czy wszystko będzie pasowało silnik jest z astry II

Link to comment
Share on other sites

Podepnę się pod temat bo moje x16xel też już się powoli kończy. Więc twierdzicie że X18XE1 podejdzie bez problemu. Rozumiem że mocowania silnika są identyczne i skrzynia tez zostaje bez zmian? A co z instalką elektryczna i kompem?

Link to comment
Share on other sites

Jak wymienisz na poliftowe 1,8 to wszystko będzie pasować poza ECU i chyba wiązką bo komputer jest w innym miejscu, jest na silniku a nie w podszybiu, ja osobiście odradził bym Ci przechodzenie na 1.8 jest to tylko parę kucu więcej a w tych silnikach bardzo często występuje problem z komputerem, uszkadza się ze względu na temperaturę i drgania jakie dostaje od silnika a używki chodzą w cenak 400-600 zł, dodatkowo często padają listwy zapłonowe.

Wymień sobie na poliftowe 1.6.

JAk wymieniacie silnik na inny to zawsze trzeba kompa wymienić jest inna kalibracja dawek paliwa itd.

Link to comment
Share on other sites

To że dostajesz sam silnik tj (blok i głowicę silnika jako całość) bez "osprzętu" tj. czujników wiązek elektrycznych, listwy wtryskowej itd itp

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP