Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

problem z gazem


Guest kali261
 Share

Recommended Posts

mam pytanie czy można podłączyć gaz do kolektora ssącego? jeżeli tak to jak to zrobić, mianowicie problem mam ze kupiłem auto i trafiłem bardzo źle z tym autem wiecznie coś wpakowałem w nią już 4 tys i szkoda mi jej sie pozbyć mam gaz założony pod przepustnica i auto porostu odbija mu trzyma obroty zachowuje sie jak by miał tempomat dam 5 bieg i sam nabiera prędkości muszę zwalniać zastanawiam sie czy jak bym podłączył ten gaz gdzie indziej to czy może by sie coś poprawiło instalacja to RAZMUS AF 800 vectra 1.6 16v 96r

Link to comment
Share on other sites

podobne objawy co do mojej pewnie masz 2 gen. a tam mikser powinien być nad przepustnicą a nie pod. Bo jeśli masz sekwencyjny gaz to można dać w kolektor a wręcz chyba sie powinno tam dać

Link to comment
Share on other sites

a można to jakoś przerobić żeby było dobrze?? tak jak buba mówisz mikser mam pod przepustnica nawet nie wiem czy ona nie ma jakiegos luzu i lewego powietrza nie łapie macie jakieś pomysły ?

Edited by kali261
Link to comment
Share on other sites

KOLEGO, a sprawdzałeś silniczek krokowy może sie przycina,albo przepustnica brudna(nieszczelna) a na PB jest ok??

Link to comment
Share on other sites

Jeżeli sam nabiera prędkości to to wygląda na walnięty potencjometr przepustnicy. Miałem identyczna sytuacje ale w fiacie siena. Potrafiła sobie sama przyśpieszać. Tylko dziwne że na Pb jest ok. Ja mam gazior praktycznie I generacji i jest ok. Danie gazu w dolot grozi wystrzałami. A u gazownika na regulacji byłeś? Może reduktor już daje ciała. Na pewno ten mikser jest pod a nie nad przepustnicą. Coś się chyba komuś pomyliło.

Edited by @ro
Link to comment
Share on other sites

parownik czyszczony jeżeli o to chodzi na 100 % mixser jest pod przepustnica a u gazownika byłem 2 razy i niby wszystko jest ok nie wiem co mam myśleć może jeszcze ma ktoś jakiś pomysł ?dodam jeszcze ze jak bys chciał zapiszczeć gumami to nie da rade bo jest tak zamulony na starcie ze masakra tylko przy ruszaniu później normalnie idzie znaczy ciągnie na każdym biegu

Edited by kali261
Link to comment
Share on other sites

sprawdź czy po przejściu na gaz na pewno wyłącza sie pompa paliwa, ja dziś odkryłem że pompa nadal pracuje po przejściu na gaz, po odpięciu jej jak ręką odjął

Link to comment
Share on other sites

sprawdź czy po przejściu na gaz na pewno wyłącza sie pompa paliwa, ja dziś odkryłem że pompa nadal pracuje po przejściu na gaz, po odpięciu jej jak ręką odjął

Co to za brednie. Pompa paliwa ma pracowac cały czas nawet jak sie jedzie na gazie!Mikser ma być zamontowany na dole przepustnicy w tej ruże co idzie od filtra powietrza do przepustnicy. A i tak inaczej sie nieda bo jak?Jesli sam przyspiesza to sprawdz gumę łączącą przepustnice z kolektorem. Często w tych silnikach się przecierała czy pękała i wtedy silnik sam zwiększął obroty = bardziej otwarta przepustnica.Jeśłi problem jest tylko na gazie to jedyne co mi przychodzi do głowy to zle wyregulowana instalacje. Masz silniczek krokowy na wężu od gazu czy śróbę.Może być nie szczelnośc przy przepustnicy i bedzie sie terz tak zachowywac. A to że muł to kiedy był wymieniany filtr powietrza?

Edited by dexter23pl
Link to comment
Share on other sites

mam na wężu silniczek krokowy chodzi, na regulacji byłem nic nie stwierdzili, guma na 100 % dobra cały dolot szczelny a filtr wymieniłem 200 km temu.Jeszcze jedno po co mam wywiercona dziurę w obudowie filtra powietrza czy tak ma byc gazownik mówił ze będzie sie dławił nie wiem ile w tym prawdy co jeszcze może byc?

Link to comment
Share on other sites

Dziura nie może byc pozostawiona bez zasłonięcia w górnej pokrywie obudowy filtra.

Musi byc w niej zamocowana klapka na wypadek wystrzału gazu. Jeśli jest tylko dziura to ciągnie za duzo powiterza i tak dziwnie jeździ.

klapka

Link to comment
Share on other sites

Gazownik wyciął Ci dziurę w górnej części obudowy i jej nie zaślepił? I Ty tak jeździsz? Przecież przez ten otwór twój silnik ciągnie cały syf z otoczenia. Całkowicie pomijasz filtr powietrza. Więc o jakim szczelnym dolocie piszesz? Jest nieszczelny i to bardzo. Po pierwsze to koniecznie zmień gazownika. Po drugie w tym otworze powinna być klapka anty wybuchowa i dopiero na szczelnym układzie ustawianie gazu. Jeszcze o takiej herezji nie słyszałem. Na próbę zaślep czymś tą dziurę i podjedź na strojenie. To nie majątek przecież. Ja zgubiłem ta klapkę i zakleiłem kawałkiem gumy. Tak też się nie robi co prawda ale zero strzałów. Wiadomo dbam o stan świec i kabli. To podstawa.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP