Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Followers 0
Spawacz

żarówki H7

27 posts in this topic

Witam, posiadam veki 1.8 16v 99rok przed liftowa, mam pytanie odonosnie zarowek H7 posadan veki juz 1,5 roku przejechalem ponad 50000km i co 3 miechy musze wymienac zarowki leci juz 3 komplet zarowek... kupowalem i tanie i z tych lepszych (boscha), wszystkie dzialaja po 3 miechy czy to jest normalne? tez u was tak padaja zarowki?? jak nie padnie z lewej strony to z prawej...;/ i tak caly czas...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmierz napiecie na kostkach od zarowek.

czy przy zakladaniu dotykasz palcami banke zarowki ??

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

baniek nie dotykam a i tak dzialaja gora 3 miechy...;/ to nie tylko padaja h7 z tylu tez jak nie stopu to postojowki itp...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)

posprawdzaj jakie napiecie prad do nich dochodzi

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

i poczekaj na wypowiedz ravcia

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by Xspeed
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

oki sprawdze jutor dam odp co i jak wyglada:)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wygląda to ewidentnie na zawyżone napięcie dawane przez alternator.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

czyli prawdopodobnie regulator napiecia

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

chlopaki juz napisali co masz zrobic

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

sprawdzic napiecie aku i ladowania, stan zlaczy.

bardzo mozliwe ze za regulator siadl i podaje zawyzone napiecie przez co padaja zarowki

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Definicja pomocy typu "co zrobić?" dotyczącej elektryki - poczekaj na ravcia

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_haha.gif" alt=":haha:">

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mysle ze szybciej odpowiedz znajda w szukajce

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> ona jest zawsze a ja nie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">))))))

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, wyglada to tak zarowki napiecie 13V a ako 14V co teraz?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak równo, czym to mierzyłeś ? Podaj napięcia z dokładnością do 1 miejsca po przecinku przynajmniej w takich opcjach: 1. samochód zgaszony 2. samochód odpalony na wolnych obrotach 3. samochód odpalony przy obrotach ok 3 tyś 4. samochód odpalony na wolnych obrotach + włączone światła i szyba ogrzewana 5. samochód odpalony przy obrotach ok 3 tyś + włączone światła i szyba ogrzewana Wtedy będzie mozna coś powiedzieć o regulatorze.

Edited by witek_p
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Samochod zgaszony- 12,40V

2. Samochod odpalony wolne obr.- 13,85V

3. Samochod odpalony obroty 3 tys- 13,80V

4. Samochod odpalony wolne obroty+ swiatla i szyba- 13,55V

5. Samochod odpalony obroty 3 tys+swiatla i szyba- 13,60V

6. kostka na swiatlach wolne obroty- 13,15V

7. Kostka na swiatlach obroty 3 tys- 13,21V

Wystarcza takie parametry?

Ako jest nowe posiadam je 2 miechy

Edited by Spawacz
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Powiem tak, moim skromnym zdaniem alternator nadaje sie do regeneracji

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Bo masz niskie ładowanie, jeszcze jak wlaczysz radio nawiew ogrzewanie szyby to pewnie

nie bedziesz mial ladowania.

PS pisze sie Aku

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja pytam sie o zarowki a nie o aku co to ma za wplyw na przepalanie sie zarowek bo nie rozumiem?

to jak aku jest nie dobre to ja je oddam na gwarancjie i dadza mi inne.

Ile powinno miec aku bez wlaczenia 12,60-12,80?

skoro ja mam 12,40 to ja zaraz je oddam i cos z tym fantem zrobia...

No i prosze o odp. na temat zarowek o glownie to o zarowki mi chodzilo

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Po naladowaniu mam na aku 14, nawet powyzej, a jak na samochodzie to zaraz sprawdze

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdzalem na swiatlach mijania i drogowych mam 13,35

a na makszymalnym sprzacie radio nawiewy swiatlaa ogrzewania bylo 13,20

na gwarancij od aku jest napisane ze aku 12v na wlaczonym silniku razem ze swiatlami mijania i drogowymi nie powinno spasc ponizej 14v i nie wiecej niz 14,4v

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Dokladnie tak!

Sam akumulator mam 12.4, ladowanie bez niczego mam 14.4 ,a na swiatlach i radiu 14.35

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

A 13,20 to nie jest ladowanie, nie masz problemow z dlugim kreceniem??

Ewidentnie za malo laduje

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

za male napiecie dostaja z altka [regulatora napiecia]

zarowka dostaje skoki napiecia przez co tak krotko swieca

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by Ravcio1985
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli ile mnie to bedzie kosztowalo?

i jakie dokladnie mam kupic czesci no i gdzie to sie znajduje zeby to wymienic?

Jak da rade to prosze o rysunek:D

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

regulator napiecia jest w alternatorze

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

zapewne za robote zawolaja wiecej niz za sam regulator. przy okazji sprawdz mostek prostowniczy + lozysko altka + szczotki

temat altka,regulatora dosc czesto wystepuja wiec mozesz poczytac w dziale VB Elektryka

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by Ravcio1985
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok podziekowal bardzo:) jeszcze jedno pytanko czy to cudo ma wplyw na dzialanie pewnych czujniko np. czujnik walka rorzadu, korbowego i czujnikow abs bo czsto wyskakuj mi bledy raz to raz tamto raz gasnie raz nie ma mocy raz dziala dobrze i takie tam bajery;/?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok podziekowal:), dobrze ze nie zrobilem tk jak mi elektryk kazal zrobic pojechalem do niego pierwszy raz zeby sprawdzil mi napiecie na kostkach i aku powiedzial ze wszystko jest dobrze... malo tego proponowal mi jakis zmacniacz do swiatel zeby lepiej swiecily cena za zmchole 50zl + 50zl robocizna ladnie bym na tym wyszedl...

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Wielkie dziek za pomoc pozdrawiam

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciekawe co to za wzmacniacze

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.