Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość zee

Tłumik i katalizator

Polecane posty

Gość zee

Witam...

Moze zaczne od:

Vectra A

91 r

1.8

lpg

Mam do wymiany tlumik, czesc srodkowa i koncowa cena w sklepach to 250-280 zl. na allegro 190zl. wersja z katalizatorem, który własnie tez mi się sypie a jego cena jest troche większa i chcial bym go narazie zostawic i nie wymieniac...

Pytanie jest takie czy majac zamontowany tlumik z katalizatorem moge kupic wersje bez kat.i bedzie pasowala

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość cyrro512

U siebie też miałem do wymiany te same elementy co ty. Wymieniłem tłumik środkowy i końcowy na nowy a zamiast katalizatora wspawałem strumienice (40zł). Też zastanawiałem się nad tym czy nie zamontować układu z wersji bez kat, ale stwierdziłem, że mogłyby być kłopoty na przykład z przeglądami. Strumienice, wygląda identycznie jak kat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a jaki dźwięk teraz masz jak zamontowałeś tą strumienice

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość cyrro512

Zasadniczo się nie zmienił, nie jest głośniejszy niż był. Jedynie przy mocniejszym dociśnięciu gazu z zewnątrz delikatnie słychać bardziej rasowy pogłos.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A co ma wspólnego to z przeglądami?? Masz w dowodzie wpisane wersja silnika i kat.?? A co do tematu to raczej musi pasować, bo tylnych tłumików niema do róznych wersji z aktem czy bez, osobiście dałbym normalnie środkowy, końcowy i rurę z łączką elastyczna i po sprawie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zee

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Na przegladzie analiza spalin i nie przechodzi

sprawa sie rozwiazala

wersja bez kat

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

i z kat.

07073.gif

Kolektory takie same ale inna jest czesc koncowa do wersji z kat i inna do wersji bez kat.

p.s. dzwiek sie zmienil na bardziej "metaliczny" i jest troszeczke glosniejszy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość cyrro512

Mam wpisane w dowodzie, że jest z katalizatorem zaraz przy pojemności silnika. Nawet jeśli nie będą sprawdzać spalin to na pewno diagnosta wejdzie do kanału i jeżeli zauważy, że czegoś brakuje na wydechu to spaliny na pewno zbada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zee

Za "flaszke" moze nie zobaczy

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wasuch

Witam

Vectra A 2.0 KAT r.94 LPG

Spod samochodu przy pewnych obrotach silnika dochodziło metaliczne brzęczenie.Mechanik stwierdził potrzebę wymiany katalizatora.Po rozbrojeniu wydechu okazało się, że mój "katalizator" to oryginalna puszka z wypatroszonymi wnętrznościami ponownie zaspawana.Okazuje się,że Niemiec też potrafi

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:"> (auto sprowadziłem z Niemiec).Polski mechanik wstawił w to miejsce jak to nazwał tłumik rozprężny i złącze elastyczne.Brzęczenie ustało.

Następnego dnia miałem nieznaczne kłopoty z uruchamianiem auta, ale po przełączeniu na gaz szedł bez zarzutu.Jedynie nim się rozgrzał samochód nierówno pracował na wolnych obrotach.Dzisiaj przy uruchamianiu było jeszcze gorzej.Duszenie się , szarpanie i dopiero po ok. 500 metrach zaczął iść.

Czy macie jakiś pomysł co może być przyczyną takich atrakcji ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam 

mam problem z wydechem w 1,9 cdti a generalnie z wydostającym się dymem w rejonie katalizatora. oglądając go na kanale nie zauważyłem żadnej dziury a autko też nic głośniej nie pracuje czy mógłbym poprosić o jakieś sugestie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moja sugestia: patrz gdzie piszesz bo mając VC a pisząc w dziale VA to ciężko będzie o pomoc.

 

Przyjżyj sie plecionce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×