Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

problem po czyszczeniu kolektora x20dti


mrslavlive83
 Share

Recommended Posts

witam mam nastepujacy problem

kolektor wysczyszczony ,egr tez , nowe uszczelki z silikonem . auto odpala ale zaczelo kopcic na bialo siwo i do tego strasznie trzesie silnkiem

dodam ze auto w miedzyczasie bylo piaskowane i malowane .

nie wiem ale wydaje mi sie ze jeden z garow nie dziala - ale to tylko dziwne przeczucie , najbardziej boli ze przed czyszczeniem bylko ok .

pozatym czy przez uszkodzony zawor egr moglo by sie tak dziac?

mylem egr w benzynie i wd40 czy to moglo go jakos uszkodzic??

czemu kopci na siwo bialo ?? moglem go nieodpowietrzyc do konca??

czytalem posty podobne do mojego gdzie ktos poprostu nie dokrecil do konca kolektora itd.

ale u mnie jeszcze trzesie jak w traktorze . zadnych metalicznych dzwiekow . nie wiem , prosze o rade ...

Link to comment
Share on other sites

Upewnij się że szczelny jest dolot, dobrze odpowietrzyłeś układ paliwowy i podłączyłeś wężyki podciśnienia. Możliwe, że egr będzie do wymiany

mysle ze dobrze odpowietrzylem -sprobuje jeszcze dmuchnac powietrzem w bak i zobacze moze bedzie jakas roznica .

wezyki podcisnienia podlaczylem poprawnie - vacuum pompa jest nowka - ale mam pytanie odnosnie przewodow podcisnienia - trzeba je jakos uszczelniac dodatkowo czy tylko swobodnie wlozyc w gumowe koncowki przy elektrozaworach?

poza tym jest jakis sposob zeby sprawdzic szczelnosc dolotu poza wizualnym?

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

nieszczelny kolektor ssący, odpowietrzanie niema nic do tego, niema potrzeby dodatkowo uszczelniac wężyków podcisnienia chyba że są luzne i same wypadają.

Link to comment
Share on other sites

Sprawdż szczelność przewodów paliwowych miedzy pompą a wtryskami.

EGR mógł sie rozszczelnić po czyszczeniu .

Rozgrzałes silnik ? Przejechałes się autem po tym zabiegu? Czy tylko odpaliłes na postoju?

Przejedż się autem ,każda ewentualna awaria czy to podcisnienia czy EGR wyrzuci cheka.

Link to comment
Share on other sites

nie nie przejechalem sie jeszcze tylko rozgrzalem silnik do 80 stopni , sprawdzilem tez bledy i zadne nie wyskakuja

po jakims czasie wyrzucilo raz cheka ale zadnych bledow niebylo -co jest dla mnie dziwne

Edited by mrslavlive83
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP