Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

brak ssania VB X18XE1


Guest wojtaslublin
 Share

Recommended Posts

Guest wojtaslublin

Witam. Mam do Was takie pytanko, posiadam Opla Vectre z 1999 roku sedan z silnikiem 1.8 16 V silnik X18XE1, wersja sport po liftingu

i mam problem iż nie mam ssania, jak odpalam po nocy to obroty falują od ok 500 do 1200 i po dodaniu gazu prawie nie reaguje i strzela w tłumik,

jak silnik nabierze troche temperatury to obroty się normują, wtryski są OK, czujnik temperatury silnika jest nowy (wkręcany w termostat).

Kontrolka check engine nie pali się a po podłączeniu pod kompa nie ma żadnego błędu. Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam

Edited by wojtaslublin
Link to comment
Share on other sites

Guest wojtaslublin

Wyczyść przepustnice może pomoże.

przepustnica wyczyszczona , czysta jak nowa, a świece są nowiutkie, także skończyły się pomysły

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

podczepie sie troche ;)

obiawy podobne jak u kolegi, tylko ze silnik x18xe

ciezkie ranne odpalanie, ale zauwazyłem ze jak mam wiecej jak pół baku PB odpalanie w sumie po dłuższym zakreceniu za raz

druga sprawa jak jest zimny po dodaniu gazu jakby sie przydławiał, postrzela delikatnie w wydech i wraca na 800

brak ssania po odpaleniu

jak jade na benzynie jeszcze zimnym trzeba delikatnie z gazem zeby ledwo sie rozpedzał, przy mocniejszym wcisnięciu sie dusi i zwalnia

po rozgrzaniu jest lepiej, jest jakby przyduszony i jakby paliwka wystarczająco nie dostawał przy przyspieszaniu, ale co ciekawe od 2500obr ciągnie już dobrze

dodam ze jak tylko sie wystarczajaco nagrzeje i przerzuci sie na LPG to chodzi jak marzenie

swieczki i przewody nowe, filtry tez. najgorzej ze ciezko to wszystko podpiac pod jakąs konkretną rzecz

ktoś spotkał sie z czyms takim?

pompa paliwa? czuj temp? sonda? cewka?

a jeszcze czasem zgasnie jak stoi na wolnych/lub w czasie jazdy jakby zgasnie na chwilke i checka wywali, ale przy kolejnym odpaleniu juz sie nie odpala, zczytałem błedy jest to czujnik obrotów, wszedzie piszą ze wystarczy go wymienic na drugi, wiec z powyższymi objawami raczej tego nie wiąze

dzieki z góry

Link to comment
Share on other sites

ja obstawiam wężyk w baku - między pompą paliwa a klapką (okrągłą pod siedzeniem)

mialem podobnie - wężyk ten zrobil sie dziurawy i łapał tam powietrze...

auto jak jest zimne, potrzbeuje wiecej troszkę paliwa i mu brakuje... sprawdz to - moze akurat ;)

Link to comment
Share on other sites

własnie tez o tym myslałem, tym bardziej ze mam wrazenie ze zaczeło sie po tym jak sie pogrzebałem w baku (wymieniałem pompe na nowy zamiennik) i dałem nieorginalne opaski na węzyki

a czy pompa posiada jakiś zawór zwrotny paliwa? czy jest coś takiego wogle w układzie paliwowym w x18xe?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP