Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

za niska temperatura silnika X18XE w trasie


Recommended Posts

witajcie !!! jaka powinna byc prawidlowa temperatura X18XE ??? otoz moja viki nie przekracza 80 stopni w trasie malo tego wskazowka ledwo co wychyla za niebieski kolor!!! sytuacja zmiania sie gdy stoimy w korku wtedy osiaga 90 a gdy byly upaly wentylator wlanczal sie normalnie!!!

Edited by Ravcio1985
Poprawiłem temat / R1985
Link to comment
Share on other sites

optymalna temperature ok. 88-92 stopni C.

w trasie jak jedziesz to nie bedziesz mial 90 a wlasnie kolo 80-85.

kiedys w trasie patrzylem i wlasnie lekko ponad 80 C mialem przez trase gdzie lecialo sie 90 na 5 na tempomacie.

jedziesz caly czas, ped powietrza owiewa i chlodzi.

w korkach sie stoi i slaba wymiana powietrza i silnik lapie temperature.

wszystko jest normalne.

Link to comment
Share on other sites

ale u mnie nie osiaga nawet 80 na trasie wychyla sie delikatnie poza niebieskie pole nie wiem ile to jest 50-60 stopni!! czy to nie jest oby za malo ???

Link to comment
Share on other sites

w miescie pisales ze 90 C lapie wiec czujnik raczej jest ok.

troszke malo.

mozesz zrobic tak:

podpiac kompa pod VB, odpalic auto na luzie [reczny zaciagniety], dac sie zagrzac silnikowi do 90stopni i porownac wartosci temepratury na kompie i na liczniku.

Edited by Ravcio1985
Link to comment
Share on other sites

Termostat pewnie masz walnięty, tzn cały czas masz duży obieg.

Najlepiej to sprawdzić na wężu wychodzącym z termostatu na chłodnicę.

Odpalasz zimne auto i patrzysz jak ten wąż się rozgrzewa, jeżeli zacznie się rozgrzewać płynnie wraz ze wzrostem temp silnika to masz odpowiedz, jak termostat jest sprawny to do pierwszego otwarcia dużego obiegu przy ok 87 st ten wąż powinien być w miarę chłodny, dopiero jak otworzy się termostat przy tej temp na dosyć gwałtownie powinien się zrobić gorący.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP