Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

czujniki parkowania błąd B1350


garfield
 Share

Recommended Posts

witam

mam problem z czujnikami parkowania, dziś odczytałem błędy i było ich 18 dotyczących czujników parkowania.

skasowałem je ale ponownie powstał 1 błąd:

Łączna ilość kodów: 1

B1350 - Napięcie zasilania czujników parkowania Napięcie za niskie

(02) - Nie występuje

czy ktoś wie co to dokładnie oznacza co zrobić i gdzie szukać?

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

witam

mam problem z czujnikami parkowania, dziś odczytałem błędy i było ich 18 dotyczących czujników parkowania.

skasowałem je ale ponownie powstał 1 błąd:

Łączna ilość kodów: 1

B1350 - Napięcie zasilania czujników parkowania Napięcie za niskie

(02) - Nie występuje

czy ktoś wie co to dokładnie oznacza co zrobić i gdzie szukać?

pozdrawiam

To samo dopadło i mnie jak widzę nikt nic nie napisał:( Jak coś się dowiem to dam znać

Link to comment
Share on other sites

To samo dopadło i mnie jak widzę nikt nic nie napisał:( Jak coś się dowiem to dam znać

czasem chwile działają, gdzieś coś nie łączy albo coś z zasilaniem ale nie wiem nawet co gdzie się znajduje

Link to comment
Share on other sites

czasem chwile działają, gdzieś coś nie łączy albo coś z zasilaniem ale nie wiem nawet co gdzie się znajduje

Założyłem wątek na AK z tego co już wiem problem leży raczej po stronie modułu PAS (znajduje się w bagażniku za lewym boczkiem przy REC)

Na razie sprawdz wtyczki może tylko coś nie łączy. Procedura sprawdzanie z TIS'a jest dosyć skomplikowana.

Ja będę chciał wyciągnąć cały PAS bo u mnie padło na amen.

Link to comment
Share on other sites

Założyłem wątek na AK z tego co już wiem problem leży raczej po stronie modułu PAS (znajduje się w bagażniku za lewym boczkiem przy REC)

Na razie sprawdz wtyczki może tylko coś nie łączy. Procedura sprawdzanie z TIS'a jest dosyć skomplikowana.

Ja będę chciał wyciągnąć cały PAS bo u mnie padło na amen.

no właśnie to zobaczyłem, pogrzebie tam ale nie wiem dokładnie jak to wygląda

Link to comment
Share on other sites

W TISie jest coś takiego:

Work Order Description

Ignition OFF

Disconnect wiring harness connector from:

B134FOL Sensor - Park Pilot, Front Outer, Left

Ignition ON

Park Pilot enabled

Reverse gear engaged respectively selector lever in position R

Measure voltage between the following terminals:

B134FOL Sensor - Park Pilot, Front Outer, Left

Wiring harness connector (wiring harness side) terminal 3

&

Ground

I tak pokolei na wszystkich czujkach. Tam gdzie jest co innego niż 7,5 V trzeba macać.

Nominal Value

greater than 7.5 V

Edited by MRQ
Link to comment
Share on other sites

W TISie jest coś takiego:

Work Order Description

Ignition OFF

Disconnect wiring harness connector from:

B134FOL Sensor - Park Pilot, Front Outer, Left

Ignition ON

Park Pilot enabled

Reverse gear engaged respectively selector lever in position R

Measure voltage between the following terminals:

B134FOL Sensor - Park Pilot, Front Outer, Left

Wiring harness connector (wiring harness side) terminal 3

&

Ground

I tak pokolei na wszystkich czujkach. Tam gdzie jest co innego niż 7,5 V trzeba macać.

Nominal Value

greater than 7.5 V

Czyli z tego co zrozumiałem między masą a konektorem nr 3 ma być napięcie 7,5V

Posprawdzałem wszystkie cztery tylne czujniki i właśnie jeden między konektorami 3 i 2 ma zwarcie. Pozostałe mają oporność kilka mega ohm.

Na razie zamówiłem jeden nowy czujnik. Zobaczymy co będzie dalej.

Czyli z tego co zrozumiałem między masą a konektorem nr 3 ma być napięcie 7,5V

Posprawdzałem wszystkie cztery tylne czujniki i właśnie jeden między konektorami 3 i 2 ma zwarcie. Pozostałe mają oporność kilka mega ohm.

Na razie zamówiłem jeden nowy czujnik. Zobaczymy co będzie dalej.

I bingo panowie moja diagnoza się potwierdziła po wymianie czujnika (tego co mial zwarcie) układ zaczął działać poprawnie :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Czyli z tego co zrozumiałem między masą a konektorem nr 3 ma być napięcie 7,5V

Posprawdzałem wszystkie cztery tylne czujniki i właśnie jeden między konektorami 3 i 2 ma zwarcie. Pozostałe mają oporność kilka mega ohm.

Na razie zamówiłem jeden nowy czujnik. Zobaczymy co będzie dalej.

I bingo panowie moja diagnoza się potwierdziła po wymianie czujnika (tego co mial zwarcie) układ zaczął działać poprawnie :yahoo:

to fajnie, ja narazie nie mam czasu się zająć i posprawdzać, mam nadzieję że też się uda

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Witam, jak w temacie błąd B1350-02, wszystkie czujniki sprawne (nowe), wiązka też sprawdzona, napięcie między 3 pinem a masą około 1V na wszystkich czterech wtyczkach, czy to może być uszkodzony moduł parktronica? Co jeszcze ewentualnie sprawdzić? Czy przy wymianie modułu PAS trzeba go wylogowywać i programować czy jest to wymiana typu plug & play?

Edited by Morgoroth
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP