Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Cieknaca pompa wtryskowa 1.7 TD


Guest mark pl
 Share

Recommended Posts

Guest mark pl

Witam

Miesiąc temu kupiłem Viki z przebiegiem 215 tyś. i ostatnio zauważyłem że cieknie mi pompa wtryskowa ze śruby która zaślepia miejsce na czujnik zegarowy do regulacji początku tłoczenia paliwa(zdjęcie miejsca w załączniku zaznaczone strzałką). Nie wiem co z tym zrobić. Czy pod tą śruba jest jakaś podkładka uszczelniająca i straciła szczelność czy to już zużycie pompy daje o sobie znać. Druga sprawa to piszcząca skrzynia biegów na czwartym biegu, jak by czajnik i głośność wzrasta wraz z prędkością. Proszę o pomoc. Marek

post-47997-1282132783,5664_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Witam

Nie wiem co z tym zrobić. Czy pod tą śruba jest jakaś podkładka uszczelniająca i straciła szczelność czy to już zużycie pompy daje o sobie znać.

jak miałem w astrze wyciek z pompy to po prostu odstawiłem autko do pompiarza on bez wyjmowania jej z auta uszczelnił i po kłopocie. Koszt niewielki.

tobie też radze to samo...

a czy to juz zuzycie pompy- niekoniecznie każde uszczelnienie traci kiedys swoją szczelnośc inaczej nigdy by po kupnie nowego auta nie zmienialo się uszczelek :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Guest mark pl

W tym aucie jest problem bo aby cokolwiek zrobić z pompa trzeba ja wyjąc albo trzeba się nieźle nagimnastykować bo jest bardzo mało miejsca i koszty robocizny już rosną. Ale zastanawia mnie czy pod ta śruba powinno być ciśnienie. Jeśli tak to może faktycznie trzeba tylko wymienić uszczelkę albo po prostu dokręcić, a z tym już bym dał sobie rade sam. Gorzej jeżeli uszkodzona jest głowica pompy :/

Ma ktoś jakieś pomysły co się mogło stać? Czy wystarczy tylko dokręcić tą śrubę? Czy muszę jechać z tym do mechanika?

Edited by mark pl
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP