Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

cięzko kreci i brzęczy


misiek115
 Share

Recommended Posts

mam taki maly problem . piosadam vectre b 2.0 16 v kombi i jakos ciezko misie kreci kierownica w poruwnaniu do vectry brata 1.6 16 v czy passata taty b4 1.8 benzyna. u mnie sie kreci duzo ciezej tak jak z moim drugim autku mazdzie 121 db tylko tam nie ma wspomagania . opony mam 205/60/15 wczoraj wymienilem plyn udalo mi sie wymienic 0.8 litra . ale wspomaganie jakos przy skrecie w prawo brzeczy i to nie pompa tylko jakby na maglownicy przy jezdze przy skrecie 1 obrotu kierownica buczy pompa :( p0lynu jest tyle ile ma byc wiec co jest....czytalem tez ze vectry od 2.0 pojem,nosci maja inne przelozenie zeby lepiej czuc autko na drodze ale czy dlatego sie ciezej kreci ?? czy siada pompa malgownica czy jest jeszcze jakas przyczyna""" zalalem plynej elfa taki jak do skrzyni automatycznych

no naprawde nitk nie zna przycyzny ???

Edited by misiek115
Link to comment
Share on other sites

u mnie brzeczalo jak skrecilem na maxa kierownica.

myslalem ze to pompa wspomagania a po ogledzinach okazalo sie ze rolka napinacza sie skonczyla.

sprawdz stan napinacza paska wielorowkowego, uklad wspomagania odpowietrzony??

Link to comment
Share on other sites

zalalem nowyplyn do wspomgania i ustaly piski i rzegotania podczas skretu jednak kreci sie moze niewiele lzej niz wczesniej ale dalej o wiele ciezej niz w vectrze 1.6 passacie czy nawet starym fordzie sierra 1.8 td

Link to comment
Share on other sites

nie sprawdzalem a jak sprawdzic ?? robilem to sam w garazu ... na kierownicy jest lekki luz " góra - dól " stuka lekko kiekiedy niewiem czy to na maglownicy ?? tam jest kasator luzów przeciez czy na krzyzaku .

a z innej beczki ravcio powiesz mi jak wymienic podswietlenie zegarów na diody smd i podswietlenie przycisków i wszystkiego co swieci w aucie ?? bo zwykle zarówki z czasem slbiej swieca a nei chce ich wymieniac co 3 miesiace

ewentualnie diody led jak zamontowac i jakie rezystorki czy co tam trzeba lutowac do diód

Edited by Ravcio1985
nie piszemy duzymi literami / R1985
Link to comment
Share on other sites

Guest Sebaaa123

Gdziej juz kiedys byl temat poruszany,ze im wieksza pojemnosc tym ciezej chodzi.

Juz widocznie taki urok naszych Niemieckich Krążowników :)

Link to comment
Share on other sites

no wlasnie tez czytalem o tym .

a;le wymienilm,e plyn na nowy elfa i nie piszczy nie szumi ale kreci sie niewiele lzej ale troszke czuc roznice ;):):) a jak skasowac ten luz zeby nie stukalo /?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP