Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

błąd 340


krismaj
 Share

Recommended Posts

Z tego co wiem jest to błąd czujnika wałka rozrządu pytanie mam który to jest czujnik:

http://allegro.pl/item1169216288_czujnik_obrotow_walu_korbowego_opel_1_8_2_0_16v.html

czy to:

http://allegro.pl/item1175525426_czujnik_walka_rozrzadu_1_8_2_0_16v_opel_oryg_gm.html

I tak na przyszłość pytanie czy na forum jest wykaz wszystkich błędów bo nie mogę znaleźć

dzięki za pomoc

Link to comment
Share on other sites

Jest jest o tutaj:)

http://www.vectraklub.pl/index.php/advices/pokaz/95

Pierwszy który podałeś jest to czujnik wałka rozrządu drugi natomiast wału korbowego, są to dwa niezależne czujniki, w Twoim przypadku rozchodzi się o ten pierwszy, pamiętaj aby nie kupować podróbek bo bardzo często nie działają, ten z tej aukcji jest ok.l

Link to comment
Share on other sites

Chyba na odwrut pierwszy jest czujnik wałka korbowego a drugi rozrządu tak przynajmniej jest w opisie. A jak kupować czujnik to z kablem czy bez. Dodam że 30 tys temu to jest 1,5 roku wymieniałem czujnik.

Ok doczytałem dalej i jest napisane że to czujnik wałka rozrządu. Ale troche mieszaja jak dla mnie

Edited by krismaj
Link to comment
Share on other sites

Tak masz rację to ja w złej kolejności otworzyłem linki.

Z tymi czujnikami jest różnie i różnie padają, czasem jeździsz 5 lat a czasem co rok wymieniasz.

Z kablem z kablem bo to własnie w nich się psuje a nie sam czujnik, przewody idą wzdłuż bloku silnika gdzie są narażone na wysokie temperatury przez co parcieje izolacja i po pewnym czasie dochodzi do zwarć, nie próbuj izzolować kabli :), nic to nie da.

Edited by JarekS
Link to comment
Share on other sites

dzięki za pomoc

czesci zamówione u stachowiaka

w piatek naprawa

Dziwne, błąd przestał wyskakiwać. Jedynym objawem jaki jest to że oborty nie chcą czasami spasc z 1000 na 800 jak stoi samochód. Wie ktoś dlaczego tak się dzieje

Link to comment
Share on other sites

Nie martw się za jakiś czas ponownie wyskoczy :P, falowanie zacinanie obrotów spowodowane może być:

nieszczelnością w układzie dolotowym od filtra powietrza, odczepieniem się któregoś z węży podciśnienia, bródna przepustnicą lub też zasyfionym krokowcem.

Są na forum porady jak ugryźć te tematy.

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

nie wyskoczy bo jutro idzie na wymianę. to nawet nie falowanie tylko dojezdzam do swiatel staje a obroty na 1000 dopiero za chwile spadaja na 800. A wogole myslalem ze to moze byc cos wspolnego z czujnkiem

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP